Gå til innhold

Noen som skal føde i tønsberg her da ???


nr3 på vei =)

Anbefalte innlegg

hei jeg er ny her jeg også , testet positivt på selveste 17 mai , trodde det var noe galt med testen og nektet og tro det var sant ....hehehe

testet meg igjenn en uke senere med to tester de var positive de også så da var det ikke oe og lure på lenger nr 3 er på vei , ikke veldig planlagt men det blir sikkert koselig med en til.

har to jenter fra før ei som blir 6 i oktober og ei som blir 2 i november, så håper på en gutt denne gangen. tror jeg har termin rundt 23 jan . har ikke vært hos lege ennå så jeg veit ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVis alt går etter planen så skal jeg også føde på Tønsberg!

Har termin 9 februar.

Har en gutt på 16 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 2 februar og skal føde på tønsberg for 3 gang :)

Det hadde vært morsomt å møte dere utover i svangerskapet, når vi går hjemme og er tunge foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hvis alt går etter planen skal jeg føde på tønsberg. Har foreløpig termin 22. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vært veldig hyggelig og holdt kontakten fremover, det er jo en mulighet for at vi kansje ender på sammer rom etterhvert også =)

jeg bor på skoppum foresten men det er jo ikke langt unna tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker i dag iforhold til BV.Jeg skal da ha termin 10 februar.Men jeg har ikke vært hos legen ennå, så jeg vet ikke helt sikkert.NOe i den duren iallefall:)

Jeg har ingen barn fra før.Men jeg er selv født på tønsberg, og synes det har blitt et veldig fint sykehus nå de siste årene og jeg har hørt mye positivt om det.

Jeg er fra Larvik, så jeg bor midt mellom Tønsberg og Porsgrunn..Men jeg velger helt sikkert Tønsberg,.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...