Gå til innhold

Til uke 23 jentene som fortsatt venter....

Anbefalte innlegg

Jeg krysser fingrene for oss alle i håp om at det kan ha klaffet for oss!

**********************************************************************************

Hvor mange dager er gått hos dere

siden deres første dag i forrige IKM?

Når skal dere teste?

Hvilken tanker sitter dere med?

Fortsetter under...

Jeg er på 29 dag i syklus, 10 dager etter EL og venter mensen om ca 3 dager. Skal prøve å vente med testing til da, men lover ingenting! ;-)

Lurer litt på om jeg er gravid siden det stikker litt nedenfor navlen, men det er vel en ønsketenkning... Er ganske optimist allikevel siden en gynekolog i dag sa at alt så bra ut. Tror jeg blir gravid i løpet av sommeren, om det ikke er denne syklusen.

Håper at det klaffer for deg! Krysser både fingre og tær!

Jeg er på dag 33 og tok for morro skyld en eggeløsningstest nå nettopp, og den viste positiv!

Inne på http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm står det at de kan mulig påvise en graviditet!

Har spurt kjæresten om jeg skal fortsatt vente til søndag med å teste!!!

Dette er super spennende!

Annonse

Har litt lyst til å ta den nå, men jeg vet at min kjære gjerne vil være med og han er på jobb! Det blir nok til at vi tar den i morgen tidlig!!!!

Hvis jeg er gravid nå har jeg termin på Valentines day!!!! Det komiske der er at både min søster og min kjære sin søster har begge bursdag på den dagen!!!

Hei hei jenter...

Jeg har IKM i dag, mullig i morra, men ikke noe tegn til TR, heller ikke noen symtomer...

Det eneste jeg har lagt merke til er at når jeg får TR har jeg ømme pupper ca 1 uke før, å det har jeg ikke denne gangen, så kanskje jeg er omvendt av andre, ikke ømme pupper ved svangerskap, hehe...

Har test liggende, men gidder ikke ta den, for jeg blir så sur om det kanskje står....inte/ikke gravid:(

Får se, om ikke TR kommer innen søndag, ja da tester jeg(tror jeg, hehe)

Lykke til jenter....Krysser alt jeg har fro dere alle sammen her inne:O)

Klem

hei, har det akkurat som deg.; har IKM i dag eller morgen, ikke ømme pupper men veldig sterk murring i korsryggen. Jeg pleier alltid spotte litt i dagene før IKM men nå er det ingenting. Jeg tror også jeg venter til søndag med å teste. Krysser fingrene for oss!! Kanskje er det vår tur nå??!!! :)

Jada, jeg venter fortsatt...

Ingen tegn på at tr skal dukke opp heller, sjøl om ikm er i dag eller i går. Bruker ikke å ha noe utflod i dagene før, men nå er det masse gul/hvitt.

I hele kveld har jeg hatt skikkelig VONDT nederst i magen, og hele veien ned. Ikke som menssmerter akkurat heller, noe jeg ikke har kjent før.

Sikkert bare tr som "henger litt etter" men blir sååå lei å vente!! Sukk...

Hei! Jeg venter også på at søndag skal komme, men kan hende jeg prøver på lørdag... Er på dag 28 i syklusen og 11-12 etter EL.

Huff, har vært så utålmodig denne gangen! Dagene har sneglet seg avgårde. Syns ikke jeg har så mye symptomer, kanskje litt ømme pupper og en eller annen følelse nede i magen. Men det kan like gjerne være at jeg er "en smule" spent :) Prøver å si til meg selv at jeg sikkert ikke er gravid... Men hjelper det? NEI!

Men det var en god ide med EL-test...

Annonse

Uff da er vi to som er lei av å vente! Typen vil jeg skal vente til søndag med å teste....nå har jeg gått en uke og ventet på TR. Det er godt at det er mye som skjer denne helgen slik at jeg kan tenke litt på andre ting!

xxxxxxxKRYSSERALTJEGHARÅKRYSSETILDEREALLExxxxxxxxxxx

Hvorfor vil typen at du skal vente til søndag når du har gått så lenge over ikm??

Er vel ikke han som skal bestemme det heller, sjøl om jeg sjølsagt skjønner at du vil diskutere det med han.

Blir du ikke fryktelig utålmodig av å gå sånn og lure da?? Jeg ville tatt testen og fått en avklaring.

Det er mange følelser her både for han og for meg! Min kjære og jeg opplevde en SA i fjor og vi tok det temmelig hardt begge to, siden vi begge ønsker dette så inderlig.

Hver måned siden SA`en trodde jeg at jeg var gravid, fikk i alle fall alle de samme symptomene som når jeg var gravid. Når tanten kom på besøk ble vi igjen skuffet.

Han vil at jeg skal slappe litt mer av, for han tror at stress kan være en årsak til at jeg ikke blir gravid. Denne måneden er den første hvor jeg faktisk har tatt det med ro, og vi har hatt det helt fantastisk.

Grunnen til at jeg også venter er fordi en syklus kan vare helt opp til 40 dager (ikke det at det er normalt for meg), men vi er bare så redde for å bli skuffet nok en gang. Dessuten vil jeg at min kjære skal være med på alt, vil ha han med på do når jeg tar testen. (det ville han sist også)

Han setter virkelig pris på at jeg også tar hensyn til hva han føler og at jeg inkluderer han i alle mine tanker og avgjørelser.

Jeg må jo inrømme at det er en test på min tålmodighet, men på en annen måte klarer jeg nå og slappe litt av og tenke på andre ting så lenge. Gleder meg helt sinnsykt til søndag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...