Gå til innhold

Noen andre som akkurat har sluttet på pillene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slutta også med p-piller for litt siden, for 3,5 uke siden. Fikk med en gang følelsen av at livmora mi hadde fått seg en omgang med juling. Den føltes helt merkelig ut og vond som bare fy. Tror det er helt normalt og at det er hormonelt.

Sluttet i mars jeg og første periode etter pille-slutt, hadde jeg mye vondt. Det hadde jeg heldigvis ikke perioden etter. Tror det er ganske normalt med en reaksjon og at kroppen "skriker" etter sin vante dose hormoner:)

Jeg synes alt ble helt snålt etter jeg sluttet med pillen!

Det merkeligste er at jeg har fått enormt bedre luktesans!!! Nå får ikke smboern lov til å ha ostene sine hvor som helst i kjøleskapet lenger, nei! Hahaha

Og så har jeg bedre humør, er mer våken og generelt føler meg myyye bedre! Jeg tror aldri jeg kommer til å ta pillen igjen... :-)

Jeg sluttet på pillene ca samtidig som deg. Pratet med legen min og han sa at hormonene er ute av kroppen etter ca 2 uker bare, men at det sies at det er lurt å slutte på pillene ca 2 mnd før du blir gravid.

Uansett, kan jo hende eggstokkene dine bare kramper seg litt for å få i gang eggløsningene igjen! Ikke noe galt i det...;)

Annonse

slutter meg til alt det som har blitt sagt, og er helt enig i at jeg føler meg mye bedre nå etter at pilletia er over! Bedre humør, penere hår og mer "utstråling" eller noe. mulig naturens måte å gjøre oss mer tiltrekkende for at vi skal bli gravide?

Åssen går det med dere jenter? Det viste seg at de smertene jeg hadde var EL smerter;) *ler* Har aldri hatt sånne smerter før jeg, men nå vet jeg hvertfall hva det er. Kroppen min føles litt rar ut fremdeles, men alt er sikkert i orden;)

Mulig at det var det kroppen min jobbet med også:) Nå går jeg og venter på EL i det som skulle bli vår første prøveperiode, og så drar mannen på kurs:(( Men det er fremdeles mulig han kommer hjem før El, for den har jo ikke dukket opp ennå, så håpet er der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...