Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når flyttet dere de små ut av foreldre rommet? Har ei tulle som våkner i 5-6 tiden og ligger å synger høyt. Er veldig klar for å flytte henne ut kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet datteren min på eget rom da hun var 3 mnd, hun våknet hver gang vi la oss. Gikk veldig fint, sov mye bedre.

Skrevet

2 mnd ca....

han sov stort sett hele natten alikevel så jeg så ingen grunn til og vente.

Da sov vi også mye bedre når vi ikke hørte alle lydene han lagde i søvne.

Skrevet

Snuppa vår var 8 måneder...var først da hun ble veldig var på lyder..Og det var da rommet hennes var ferdig og..

Skrevet

Fikk eget rom når hun var 7-8 mnd. Da var hun mer enn klar for eget rom og både barn og foreldre er glade nå. Alle sover bedre.

Skrevet

her i huset flytta vi vesla når hun var 6 uker, når hun var 8 uker sov hun natta igjenom, og nå når hun er tre mnd gjør hun det fortsatt:) det var utrolig deilig å slippe å liste seg inn på soverommet vårt ja, tror vi sover bedre alle sammen når vi ikke vekte hverandre av alle mulige lyder! jeg syns det var veldig greit å flytte henne, men jeg må lissom innom å kikke en gang i løpet av natten da;)

Skrevet

Tulla mi fikk eget rom da hun var ca 2 måneder. Hvis rommet hadde vært ferdig før hadde jeg lagt henne der tidligere! Kjempedeilig å ikke høre alle disse lydene hennes om natten, jeg våknet av den minste lyd,hihi...

Skrevet

hehe, 14 mnd. I utgangspunktet ønsker vi å ha babyen på rommet det første året, men vi flyttet da snuppa var 14 mnd...derfor:-)

Lilllesnupp sover sammen med oss og er snart 5 mnd. Vet ikke om vi flytter henne tidligere, men hun skal sove sammen med storesøster....så lurer på hvordan det går:-)

Skrevet

Mi er 11 mnd og ligger fortsatt med oss. Regner med vi flytter ho på eget rom etter jul kanskje..

Skrevet

Snuppa her har ligget på eget rom hele tiden er 4 mnd. nå og det har fungert perfekt for oss alle 3.

Skrevet

Gutten her flytta over da han var 4,5 mnd. Da var kurven han hadde brukt fram til da for liten + at han ikke spiste om natta mer. Ble mye bedre søvn for alle mann:)

Skrevet

Vår lille jente kom ikke engang inn på rommet vårt hun. Hun har sover på eget rom fra dag 1. Og det fungerer kjempefint! Hun er 7 uker til lørdag og sover fra kl 22 til 08 med 1 måltid midt på natten.

Skrevet

Tror tigergutt var 7 eller 8 uker. Han ligger så fint i senga si hele natta!

Skrevet

Tulla mi fikk eget rom da hun var 8 mnd, hun har sovet natten fra hun var ca 4 mnd, men våknet alltid av at vi la oss så da fikk huneget rom : )

Skrevet

5 uker gammel. Og hun har sovet hele natta gjennom siden da (selvfølgelig med unntakt av noen netter), 12-14 timer og hun er nå 13 mnd gammel.. Deilig! Har ikke angret et sekund. Alle her i huset har stort sett vært uthvilte. Dessuten var det så koselig å ta i bruk det nydelige barnerommet vi hadde laget i stand til henne.

Skrevet

6 mnd. da sov hun natten gjennom, og hadde gjort det noen uker.

Skrevet

I kveld! Første natten på eget rom...

Hun er 9 mnd og 1 dag gammel.

Skrevet

4 måneder.

Vi Flyttet ut av rommet for å gjøre det lettere, mini er jo vandt til det rommet. Har sovet kjempe godt både vi og han fra første natt ;)

Skrevet

I DAG !

Etter fleire netter med "kjempemoro" i 5-tida, har eg bestemt meg. No skal han over på barnerommet. Han får ikkje mat på natta. Han har sovet på barnerommet på dagtid i ca 14 dg no, så rommet kjenner han. Blir spennande til natta... Gubben er vekke på jobb, så det er eg som får svi vist det ikkje funker... Men trur det går bra. Håper, håper, håper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...