Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Min datter på 4 mnd er helt avhengig av smokken når hun skal sove. Helt til for 14 dager siden har hun sovet kjempe godt fra 19-06 uten å våkne. Men nå har hun begynt å våkne ørten ganger i løpet av kvelden og natten. Grunnen er at den j.... smokken detter ut hver gang hun snur på hodet. Og da er det hyl og skrik til jeg får stappa den inn igjen. Da roer hun seg med en gang, helt til neste gang den detter ut. Før sov hun selv om den datt ut, men nå våkner hun hele tiden. Blir sprø. Det rare er at på dagen sover hun selv om smokken detter ut. Måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg synes du skulle slutte med smokk siden hun er 4 år..Blir vel noen dager med hyling, men unger tilpasser seg fort. Det er da min mening..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Heisann! Tror du misforstår anonym, jenta er 4 mnd, ikke 4 ÅR ;-) Ser at dette har gått i perioder med gutten vår også, har desverre ikke gode råd til deg. Du har i hvert fall min fulle empati *S*
skimre Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 hehe:) ikke morro nei! vi har også hatt noen sånne netter, men det har gått over av seg selv her da, så jeg har desverre ikke noe bedre råd enn at du må stå opp noen netter, og håpe det ordner seg av seg selv... vi hadde noen netter hvor hun våknet hver gang den datt ut, og jeg måtte sprette opp (hvis man jan kalle kavinga mi opp av sengen midt på natten spretting da *hihi*... ) og gi smokk, men etter tre-fire netter, sov hun som vanlig igjen. håper det er så enkel løsning hos dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå