Gå til innhold

Hva sier jeg til legen?

Anbefalte innlegg

Skal snart til legen pga. at jeg sliter litt for tida, har vel møtt den berømte veggen! Men hva skal jeg si til legen? Synes det er så pinlig å komme der med sånne problemer, føler at jeg kommer til å bli sett på som en "stakkar", og det vil jeg ikke! Kan ikke bare buse inn der: Hei, jeg er deppa! Det ender vel som det alltid gjør når jeg har bestemt meg for å ta dette opp med legen; han spør hva som feiler meg, og jeg feiger ut og sier "ehh,har litt vondt i ehh... foten!" Hater å klage!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5293482-hva-sier-jeg-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønne godt korleis du har da, for eg e litt sånn og..men sist eg va hjå legen hadde eg bestemt meg for at eg måtte gje beskjed, for detta gjekk ikkje lenger. No e legen min ganske forståelsesfull, so ho skjønte kor "landet låg". No ska da også seiast at eg har fått fødselsangst etter to fødsler, og dette kan ha påvirka depresjonen.

Eg har fått ordna da sånn at eg ska få gå te samtala m ei jordmor som har peiling på fødselsangst og dep. so eg håpe at da ska ordna seg.

E nok best å ta tak i da so fort so muli, for da kan utvikla seg te skikkeli fødselsdep. Så sei i frå te legen, sjøl om da ikkje e lett. Depresjon i svangerskapet e ganske vanli :) Håpe at da ordne seg for deg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...