Gå til innhold

har du ett godt råd til meg????


termin 18.10.08

Anbefalte innlegg

hvordan kan jeg få bukt med denne kvalmen,det er vanvittig ubehagelig,hadde den nå gjitt seg i løpet av dagen,men neida....den er der fra jeg står opp til jeg legger meg på kvelden...ikke får jeg i meg mat nesten ikke drikke heller...det er ikke bra...hva har fungert bra til dere???

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det likedann da jeg gik med nr to , je fikk til slutt noen piller av legen som heter prostafen de hjalp meg veldig. de er helt ufarlig for barnet det er reisesyke tabeletter vist nok. du får kjøpt de uten resept på apoteket også. ellers så kan du jo prøve og koke te på fersk ingefer det hjelper også litt. lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser flatbrød til å begynne med på morgenen. Helt tørt og kjipt, men da spyr jeg i alle fall ikke. : ) Og så må jeg spise skikkelig senere, for meg er det sånn at jeg blir kvalm så snart jeg blir sulten. Så flatbrød og stadig inntak av litt mat funker for meg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg kjenner kvalmen komme, spiser jeg en "Cream Cracker" eller to (tørr kjeks som det smaker veeeldig lite av). Dette tar vekk kvalmen min veldig fort og fungerer bra for meg... Verdt et forsøk...?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine forslag,jeg kjøpte meg fersk ingefær i dag,kokte noen biter av den og drakk kraften...dette funka da knallbra,så jeg hamstrer fersk ingefær heretter.....ikke særlig godt men gjør egentlig det meste for å få vekk denne kvalmen å spyinga...

 

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen kjeks også...det må da bare bli bra...

det er ingen klaging dette nei,setter vanvittig stor pris på att vi endelig har blitt gravide,men fungerer så dårlig i hverdagen med denne spyinga..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...