Gå til innhold

Idag har jeg termin !! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja idag er den magiske datoen her.. Selv føler jeg at jeg allerede er på overtid. Men det er spennende..har bare lyst til å ligge og kjenne etter om det skjer noe :)

Har vært et helt annet svangerskap enn med jentene mine..spent på hvordan fødselen blir ! *Håper den ikke bli værre !

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

Krysser fingrene for at det snart skjer noe ;) Masse lykke til :) Har du gått over tiden med de andre barna dine?

Skrevet

Lykke til! Haaper det skjer noe om ikke alt for lenge!

Selv har jeg termin paa mandag (12. juni) saa jeg gaar her og kjenner veldig etter jeg ogsaa ;-)

Skrevet

med første gikk jeg ti dager over..nr 2 kom 4 dager før termin. Håpet på at det skulle skje nå oxo ..men :)

Ja. Jeg får inderlig håpe at jeg ikke går så lenge over tiden. Føler meg sliten..og har lite tolmodighet :(

Gjest -lilly-
Skrevet

Det skjer nok noe snart skal du se ;) Og husk at nå er det max 14 dager igjen :)

Skrevet

Gartulerer med den store dagen...nå har du kommet over kneiken...er max 14 dager igjen nå...:)

Skrevet

Jeg har også termin i dag! Men ikke noe "action" her. Har gjort husarbeid, hatt besøk og skravla i telefonen... og venter på tegn;) Jeg gikk to dager over sist, og ser for meg helge-fødsel. Meldt fint vær også hørte jeg... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...