Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hvordan jeg skal få i min 1 år gamle datter tran. Har prøvd med sitronsmak........med skje,i sprøyte og i beger, men det kommer like fort ut igjen. Det setter seg i alle klærne. Det lukter tran i hele huset.............Nå gir jeg snart opp.

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt opp, og gått over til sanasol. Du sier jo du har prøvd alt så da er det nok ikke mere igjen.

Skrevet

Et tips hvis dere skal ut aa reise til Tyskland i sommer!

Her har vi noe som heter "Zymafluor+D", det er D-vit pluss fluor i ett. Brukes fra foedselen til 2 aar. Er en lettopploeselig tablett, kan loeses i melk, legges i kinnposen til barnet foer amming, eller naa som vaar er stoerre, en liten "beloenning" for aa ha pusset tenner rett i munnen. Kjoepes paa apoteket, det er 90stk i pakka.

Skrevet

Vi gir multivitaminer i steden. Litt hysteri rundt det med tran her i Norge. I Sverige og Danmark er det ikke vanlig å gi tran.....

Skrevet

Jeg har aldri gitt tran, jeg. HS spurte om pappaen eller jeg tok tran. Da vi svarte nei, fikk vi råd om å gi gutten vår D-vitamin-dråper. Så det har han fått siden han var 5 uker gammel. Jeg har fått inntrykk av at det er D-vitaminet som er viktigst her, ikke at det absolutt skal komme fra tran. Personlig fikser jeg bare ikke tran, (selvom jeg sikkert burde....), så det ble D-vitamin-dråper her i huset, med en gang. Veldig lett å ha med å gjøre og, jeg pleier å dryppe dråpene på frokstbrødskiva, det ville jo vært ren tortur å gjøre med tran.

Skrevet

Jeg blandet det i grøten til gtten min, men han var en del ynger enn din datter da. Mannen min mente jeg var kjempeslem, men gutten ot sge ikke merke ved det, og bare spiste som vanlig. Jeg la en liten skje tran i et hjørte av grøten, så det bare bar tran på de første skjeene, mens resten var vanlig grøt.

Etter hvert begynte jeg å prøve å gi med skje, og nå synes han det er helt greit, og gaper villig.,

Skrevet

Takk for tips folkens. Tror jeg går over til sanasol eller d-dråper. Enig i at det er litt hysteri rundt dette med tran.

Skrevet

Vi strevde også med å få i lillegutt tran til å begynne med, han fikk derfor d-dråper hele det første året. Rundt 12 mnd gikk vi over til Sanasol, det smaker jo kjempe godt! Etter en stund kjøpte jeg tran med fruktsmak og ga ham tran før Sanasol. Dette virket kjempefint, gikk ikke mange dagene før han gapte like høyt til begge deler.

Skrevet

på helsekosten har de en type tran som heter eskimo med tuttifrutti smak. den syns datteren min på 20 mnd er skikelig nam nam. mere tran mere tran sier hun når jeg setter den inn i kjøleskapet igjen.

Skrevet

Vi hadde gitt opp. Selv spiser jeg trankapsler fra Møller og en dag insisterte han på å smake. Det var visst nam... Nå får han en kapsel til frokost og en til kvelds. Han tygger den litt og sier nam, nam..

Han er 17 mnd og begynte med dette når han var rundt året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...