MaybeMe? Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Etter mange måneder med smugtitting her inne, fikk jeg endelig lov til å tusle over hit. Har testet positivt i dag, så er vel 4+2 nå..... Så utolig spennende. Klarer nesten ikke tro det selv, for vi har prøvd i snart 2 år, og det virket nesten helt uoppnåelig for oss. Men plutselig satt den gitt... Nå krysser jeg alt jeg har for at det skal gå bra...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Velkommen hit! Skal ta godt vare på deg vi! hihi ;-o , og så skal vi krysse alt, for at det skal gå bra! Du skulle føde i Drammen?!? (det skal jeg også, ca 1.mnd før deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Da var det på tide at du kom deg hit Lykke til videre på ferden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassi 3 gull Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei og velkommen skal du være! Og gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 GRATULERER SÅ MYE! Håper du får ett flott svangerskap, lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 GRATULERER SÅ MASSE !!! Jeg ble såååå glad for å få en slik sms fra deg - har venta på den ;op Nå krysser vi alt som kan krysses og tenker superpositive tanker slik at den sitter som klistret i 8 måneder til !!!! Håper du ikke blir veldig syk og kvalm under de første månedene - men du er frisk som en fisk og kan nyyyyyte svangerskapet !! Du fortjener dette virkelig, vennen !!! Jeg er virkelig virkelig glad på dine vegne !!!!! Lykke til med spiren !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer sååå mye!! For en deilig følelse ikke sant!! Og spesielt når man har prøvd så lenge. Kooooos deg i dagenene og månedene framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå