Gå til innhold

Oi, kan det virkelig være sant? Er det endelig min tur??

Anbefalte innlegg

Tenk at jeg skulle få skrive dette til slutt: Jeg er visst gravid......

Etter nesten 2 år med prøving......

Klarer nesten ikke tro det selv, men nå har jeg tatt en CB-digital, en billigtest og en EL-test (bare for å se om de virkelig virker), og resultatet er helt klart, jeg har en spire i magen min.......

Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen. Godt jeg har fri, for jeg hadde ikke klart å konsentrere meg om mye annet i dag.

*****************************BABYSTØV***************************************

10 000 klemmer til dere alle, håper alle her inne får klaff i sommer.

Fortsetter under...

GRATULERER så masse, Selv om jeg ikke har prøvd like lenge som deg så kjenner jeg den følelsen du har akkurat nå. Helt fantastisk!! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og den lille inne på 1.trimester sidene! Nyt fridagen din, jeg må på jobb. Jeg er lærer så i dag kommer det til bli mye rar undervisning...hehe!

Hadetfint så lenge!

Tror faktisk følelsen er akkurat den samme, uansett hvor lenge man har prøvd, for det er jo et mirakel for oss alle!

Jeg har såvidt vært inne og presentert meg på 1 tri, men tør ikke helt forlate BliGravid ennå. Det er litt skummelt der ute...

Mannen min er også lærer, og sikkert litt i sjokk nå, så det er flere klasser som kommer til å få litt rar undervisning i dag. :o)

Vi snakkes på 1. trimester!

Annonse

Heisann... så kjekt å se at du var blitt graivd, unner deg det... Da krysser ejg fingrene for at spiren sitter hele svangerskapet og at du får en nydelig prins eller prinsesse om en del mnd. Ønsker deg er fint svangerskap og lykke lykke til....

stor klem

GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE!!!! Leste på et annet innlegg som du hadde svart på at du hadde prøvd med pergo, klaffet det allerede første måneden eller måtte du ha flere kurer?

Lykke til videre, suger til meg alt babystøvet jeg kan få tak i =)

Ååååå....nå får jeg gledestårer her :o) Gratulerer så masse med spiren!

Så bra den satt etter så lang tid med prøving! Hurra hurra hurra!

Suger til meg det babystøvet jeg kan :o)

Lykke til videre! Det blir en topp sommer for dere nå tenker jeg ;o)

Åååå, så glad jeg ble nå!!!:-D

Endelig så klaffa det for dere også. Ønsker deg så masse lykke til videre. Håper spira klorer seg skikkelig godt fast:)

Suger til meg det babystøvet du har å gi, så kommer jeg snart etter!!:)

Mang klæmma fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...