Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres små opptatt av tvèn. Her i huset er lillegutt helt vill. Noen dager kan han mase og mase, drar rundt på dvdèr av Elias og Shrek. HYLgriner hvis han ikke for lov(og det er ganske ofte)

Jeg prøver å begrense det til 1 gang om dagen, men det er ikke alltid lett nei. Makan til tv slave..

Hvordan er det med deres små. (lillegutt er 22 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er temmelig opptatt han her å, men ser ikke så lenge av gangen det har han ikke tid til. Han er 16 mnd. Men her får han se film mens jeg er på badet og ordner meg på morgenen. Og pleier å sette på en tegnefilm, om det ikke går noe han liker på barnetv liksom.

Men nå som det forhåentlig blir bedre vær ute, håper jeg han kan bli litt mere intresert i å være ute. For blir en del mas om å se film i løpet av en dag, desverrre.

Skrevet

Lillegutt på 17 mnd finnes ikke opptatt av tv. Han vil heller ikke være noe særlig inne, sllik at vi tilbringer det meste av ettermiddagen ute i hagen elelr andre steder. Litt motsatt problemstilling enn med de store gutta her, som hvis de hadde fått lov kunne spilt dataspill hele tiden...

Skrevet

Ja, gutten min er også veldig glad i å se på TV, men han er like begeistret for å gjøre andre ting. Jeg er faktisk ikke så veldig streng på den TV-tittingen, det blir uansett i sååå mye i løpet av en dag, og han får lov til å se på litt om morgenen, og litt om ettermiddagen av og til mens jeg lage middag.

Han liker ikke tegnefilmer, men ser dvd'er som Shrek, Toy Story, Den utrolige reisen, og så har han oppdaget storesøstrenes film "School of Rock", og den synes han også er kjempemorsom.

Jeg tror TV-titting ikke er så ille, bare de ikke sitter pal i tiesvis.

Skrevet

Tv hva er det.... Snuppa mi har ikke ro i baken til å se på tv. Det er iallefall ytterst sjelden.

Skrevet

Gutten min på 21mnd har nettopp begynt å se litt på barnetv, men ikke lenger enn 5 min. Vil heller ha på sko å gå ut å leke han!

Skrevet

Eneste som fenger her i huset er reklame! Spesielt Cubus-reklamen - da vrikkes det heftig på stumpen! Han er 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...