Gå til innhold

Dårli med søvn!

Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Får ikke sove i det hele tatt og ligger ikke noe godt når jeg legger meg.

Hva driver dere andre med om natta når dere ikke får sove, noen som har noen gode råd?

Jeg har byggd opp sengen for halsbrann,sover bare med laken for jeg er som en varmeovn,plaserer bena over min stakkars kjærste som som allerede går gjennom en hel del :) han er nemlig like gravid som meg!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sovner alltid godt inn om kvelden for da er jeg stuptrøtt, men våkner derimot grytidlig. Får vondt i ryggen av å ligge på siden og kan bare glemme å ligge på ryggen. Våkner mange ganger i løpetg av natten, tisser et par ganger, og svetter som en foss. Tar alltid en halsbranntabelett rett før jeg legger meg, så er ikke plaget med det.

Men må si det er ganske kjipt ja. Prøver å ligge lenge nok til at god morgen norge har begynt, ellers er internett en god venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å sovne, bruker fort over en time på det.Er kjempe varm, så det er plagsomt. I tillegg så må jeg opp for å tisse 2-4 ganger hvis ikke får jeg kjempe vondt i magen. Har problemer med bekkenet, så det gjør vondt å ligge på siden, men har ikke så mange andre muligheter. Står som regel opp i løpet av natta, tusler rundt litt i stua, tar noe å drikke, spiser en banan mot halsbrannen min, leser litt. Står tidlig opp, prøver å se på tv eller surfe på nettet.

Skal ikke være så greit nå på slutten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Finner ingen god sovestilling jeg heller,babyen sparker som bare det om jeg ligger på siden,og ryggen klarer jeg ikke ligge på lenger. Har begynt å sove i godstolen på stua når jeg våkner og har for vondt til å ligge i senga. Skal ikke være greit på slutten nei,men det er jo verdt det:-)

Katrine, 25.07.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner ikke før langt på natt. Er også glovarm. Særlig under føttene, så vinduet står på vidt gap. Føttene neærmest mulig vinduet. Så var det dette å finne en sovestilling da. Alt er jo ubehagelig. Og så må jeg jo timme litt også da. (springer på do hele tiden bare for å presse ut en liten skvett til) Nei, plagsomme greier. Når jeg ikke er på jobb prøver jeg å sove litt om moringen når jeg har fått ungene avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er glovarme under føttene - jeg smører føttene mine med Cooling Body Lotion (fra Vaseline Intensive Care) rett før jeg legger meg - hjelper virkelig på! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips til når det gjelder varme føtter: Ta en fotbad med kaldt vann før du legger deg! Det hjelper meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...