**** minsten min ***** Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har en stor guttebaby på 3mnd som kun liker å oppholde seg i bagvognen når han skal sove.....ellers vil han helst litt mer opp nygjerrig som han er. Når er det vanlig å skifte til sportsvogn og hvilken er dere andre mest fornøyd med?
Bruble Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Vi bytta til sportsvogn delen da snupp var 4 mnd. Var ikke plass til voksien oppi bagen.
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Vi byttet over da småen var 6 mnd, for da vokste han ut av baggen sin.
Blomman Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Bytta for to mnd siden, da var han tre mnd - fordi understellet ikke egnet seg til å gå tur med lenger . passer best til kjøpesentervogn når svinghjulene foran løses opp. Ligger i en emaljungaspotsvogn med ullteppe under seg . blir mykere. har på overtrekket for det meste - blir vel litt lunere. Litt dumt at jeg må kjøre han med ryggen mot meg - men tar ikke så lang tid å gå rundt heller da. Han hadde nok likt å se meg i øynene nå han ligger der, men vi får bruke det vi har. og den er supergod å trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå