Gå til innhold

Hvor mye sover dere? Flere som klarer seg med mindre søvn nå?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg legger meg sent og våkner supertidlig, må da tisse og ha mat. Får ofte ikke sove igjen. Sover ca 5-6 timer per natt. Tar også en liten lur på formiddagen da jeg er sykmeldt. Har 5 1/2 uke igjen til termin. Det merkelige er at jeg føler meg opplagt. Vanligvis trenger jeg mere søvn, så nå lurer jeg på om kroppen forbereder seg til nattevåk! Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Har 9 dager igjen til termin og jeg sliter med å sove, men det er nok mest psykisk. Har det ikke så bra om dagen. Må være skikkelig trøtt for å klare å sove og da sover jeg kanskje 2-3 timer. De første dagene etter at jeg gikk ut i permisjon kunne jeg sove 12 timer på en natt, måtte spise og tisse litt i løpet av disse 12 timene, men sovnet igjen med en gang.

Jeg legger med vel rundt elleve tiden. Kanskje tolv og er oppe igjen ved syv åtte tiden. Våkner ofte om natta da, pga den dumme blæra, men ellers så sover jeg ikke noe på dagen. Vet nok at jeg kunne sovet på dagen om jeg ville, men blir ikke til det. Jeg sover mindre nå enn jeg gjorde for to måneder siden. Da kunne jeg sove flere ganger om dagen også, så har mer energi nå :o)

Tja, er vant med å sove 5-6 timerm max hver natt føre jobben, men innimellom nå blir det noe mer og mindre. Skal jeg på jobben sover jeg veldig lite, tisse et par tre ganger om natta og når jeg endelig har en fridag så klarer jeg ikke sove lenger enn 6-7 timer da heller, vondt å ligge for lenge og...men jeg er ikke av de som trenger mye søvn så jeg skal nok klare å stå opp til baby om natta å gi melk :):):) 34 dager igjen.

Hei:-) Kroppen vår forbereder seg så bare det til mye nattevåk i nær fremtid :-) Selv har jeg nettop begynt å merke dette. Våkner av meg selv, lys våken, og da er klokken alt fra 03 - 05. Må ikke særlig på wc heller, men rusler nå inn på badet allikavel :-) Vi er noen finurlige skapninger, vi gravide.

Annonse

Jeg sliet mer og mer med halsbrann får gjerne ikke fred for det før i 03 tia og mer om natten,står opp kl 07-08 og får jenta på skolen,er sykemeldt så da ligger jeg meg ofte igjen,da er halsbrannen gitt seg og jeg får noen herlige gode timer da,men god samvittighet hi hi

Lenge sida jeg har sovet natta igjennom nå. Sovner i tolv-tida, og mellom fem og seks må jeg opp på do. og da er det ikke alltid jeg får sove igjen, nei. I natt våkna jeg halv fem og lys våken. Har sovet litt nå, så jeg føler meg ganske urven...Utrolig glad for at jeg ikke har så mye jeg skal for tida, ellers hadde ikke dette gått så bra. Får litt trening til nattevåk, ja."sikkert" nyttig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...