Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant gullet i senga i stad med helseteppet godt stappet inn i munnen.. tenkte at nå er det på tide å finne en god sutteklut til henne som hun kan ha med overalt.. bamsene hun har der er liksom ikke helt greia for ho..

Husker selv den lille suttedokka jeg hadde når jeg var liten..

Er det noen som har noen forslag til "fine" suttekluter? Syns det er litt kjedelig med bare en gasklut eller sånn.. (utstyrsfrik som jeg er...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5291273-forslag-til-sutteklut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ein del babyutstyrsbutikkar har eg sett "bamsesutteklutar", og guten vår fekk ein til dåpen. Den vi har er ein veldig søt, liten pingvin, med lomme på magen. Oppi lommen er ein "pingvinfarga" fastsydd klut.

Guten vår har ikkje brukt denne, då han er alt for glad i den lille musebamsen sin (tar godt tak i ørene og stappar snuten inn i munnen), men den er skikkelig nusselig. Har sett ulike variantar rundt omkring.

Annonse

Eldstesønnen vår på 2,5 år har en Peter-kanin bamse, kjøpt på Fru Lyng. Den har en klut som er festet til en lomme i magen. Han simpelthen ELSKER den, og har den med overalt!! Den lyder det flotte navnet "Jeg" :o) Yngstesønnen vår på 7 mnd, har en kjempemyk brun/beige kanin med lange ører og en kropp med knuter på, kjøpt på Ringo. Den ligger han å tygger på hele tiden.

www.alveslottet.no

Min absolutt favorittside når det gjelder leketøy etc til barn.

Trykk på babyprodukter og så på dukker. Der er en liten fortryllende sutteklutdukke til 55 kroner. Ikke gale pris. Kjøpte en fra mercurius til 200 kroner som snuppa mi ikke liker :-/ Det er ikke prisen det kommer an på. hehe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...