Gå til innhold

Desember: 6 mnd kontroll-tall til nurkene våre skrives her :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jaha, minst på gruppa ja:-) Hehe....hadde Even vært der så hadde han nok trukket ned snittet:-) Tenkte faktisk på dere...hadde skrevet på kalenderen min for lenge siden at jeg skulle ¨på kontroll, men nå har vi fått ny dato et stykke ut i juni.

Var på 6mnd idag; lille var

8790gr

67cm

46,2 hodeomkr.

Han har litt stort hode enda, men er nå henvist til barneavd. på sykhuset... de tror ikke det er noe å bekymre seg for, men greit å få det sjekket...

synes ikke hodet er så stort, jeg.....

Ellers så fikk vi mye skryt og hs synes han er veldig kvikk og sterk *såååååå stolt*

Ser jeg har en "lettvekter" i forhold til dere andre.............. men så lenge det er et stort normalområde på vekt og lengde på disse små så er det jo greit.

Lillegutt er født 11 des og i dag var vi på kontroll hos legen. Vitale mål:

67 cm lang

7.360 gram tung

43,6 cm i hodemål

Legen sjekket øynene, lyttet på brystet, sjekket hoftene og testiklene, og så fikk jeg han til å sjekke ørene. + at han så hvor sterk lillegutt var til å løfte hodet når han lå, og når legen dro han opp etter armene.

Annonse

Heisann....

Vi har ei tulle med øyne blå...som blir 6 mnd 23.juni :o)

Hennes vitale mål på kontrollen i går var : 8.200 gr

69 cm

43 cm rundt hode

Ei stor og god tulle kan man trygt si....men det er bare deilig!!!!!

Har fått bare pupp fram til nå, og den måå det være fløte i :o))

klemz

vi var egentlig på 5 mnd. kontroll i dag da, men snuppa er jo 6 mnd. nå den 19. så....Hun var:

7150 g.

65,5 cm.

43 rundt hode.

Ikke så stor som mange andre ser jeg, men hun var bare 2630 g. og 46 cm. ved fødselen. HS sa hun hadde lagt på seg godt. vekstkurven ser bra ut. :) alltid godt å høre :) Vi fikk sprøyte i dag så det har vært litt av en dag.

Jenta mi ble 6 mnd 4.juni, og var på kontroll 13.juni. Da var hun: 9000gram

71 cm lang

Lang jente og gjennomsnittlig vekt sa de=)

Hun har også fått masse tenner, tre nede og to oppe pluss at det er to til på gang. Ikke rart hun har vært grinete i det siste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...