Gå til innhold

To streker...men den ene litt svakere...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skrev dette i en annen tråd, men må bare høre om det er noen som har erfaringer med dette.

Jeg tok en test i nå i kveld. En sånn strips fra billigetester.no. Fikk to streker, men den ene er svakere enn den andre...noen som har erfart noe med disse stripsene tidligere? Kjenner jeg har lyst til å rope hurra, men holder litt igjen fordi jeg ikke helt stoler på den. Tenkte jeg skulle ta en cb i morgen tidlig...så prøver å holde roen til da, men det er vanskelig må jeg innrømme :-) Kan ikke si at jeg har noen spesielle symptomer, bortsett fra en del oppblåst, men det er jeg gjerne før IKM også, I tillegg hadde jeg litt spotting i forrige uke... Blir veldig glad hvis noen har noen kommentarer. Sorry at dette ble litt langt, er litt skjelven :-)

Stort håpefullt smil fra meg, krysser fingrene for alle dere andre også!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5290037-to-strekermen-den-ene-litt-svakere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde IKM i går...

Jo, håper jo det jeg også, at en strek er en strek, men ble litt usikker. Det står i testen at man skal teste igjen etter 48 timer når den ene er litt svak. Men jeg tar en cb i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å vente til fredag.

Jeg tror også at du er gravid :) Jeg har testet med graviditets-stripsene fra billigtester, og de var da negative - ingen tegn til strek i det hele tatt. Så derfor tror jeg du er gravid. Hold oss oppdatert da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...