Gå til innhold

To streker...men den ene litt svakere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skrev dette i en annen tråd, men må bare høre om det er noen som har erfaringer med dette.

Jeg tok en test i nå i kveld. En sånn strips fra billigetester.no. Fikk to streker, men den ene er svakere enn den andre...noen som har erfart noe med disse stripsene tidligere? Kjenner jeg har lyst til å rope hurra, men holder litt igjen fordi jeg ikke helt stoler på den. Tenkte jeg skulle ta en cb i morgen tidlig...så prøver å holde roen til da, men det er vanskelig må jeg innrømme :-) Kan ikke si at jeg har noen spesielle symptomer, bortsett fra en del oppblåst, men det er jeg gjerne før IKM også, I tillegg hadde jeg litt spotting i forrige uke... Blir veldig glad hvis noen har noen kommentarer. Sorry at dette ble litt langt, er litt skjelven :-)

Stort håpefullt smil fra meg, krysser fingrene for alle dere andre også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du ikm da?

Er ikke en strek en strek -også på billigtestene?!

Skrevet

Hadde IKM i går...

Jo, håper jo det jeg også, at en strek er en strek, men ble litt usikker. Det står i testen at man skal teste igjen etter 48 timer når den ene er litt svak. Men jeg tar en cb i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å vente til fredag.

Skrevet

Billigtestene slår ofte svakt ut.. Jeg tror du er gravid!!

Lykke til i morgen... Klem fra Loise :0)

Skrevet

å så spennende, tusen takk for svar. Jeg skal holde dere underrettet og håper dere også lykkes med det første!!

Skrevet

Jeg tror også at du er gravid :) Jeg har testet med graviditets-stripsene fra billigtester, og de var da negative - ingen tegn til strek i det hele tatt. Så derfor tror jeg du er gravid. Hold oss oppdatert da :)

Skrevet

ja, la nettopp ut en tråd med knall positiv cb test i morrest, veldig glad!!

Håper den holder seg der, og at jeg ser deg/dere snart på trimester sidene.

LYKKE TIL!

Skrevet

Jeg opplevde det samme i fjor! Jeg var gravid!!! Tok enda en billig test par dager senere...og den hadde en tydligere strek!!!

Jeg tror du er gravid!!!

Gratulerer så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...