Gå til innhold

Er det dumt og jobbe for mye på slutten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Er egentlig i god form så jeg skal ikke klage, men nå begynner det å kjennes godt i ryggen etter endt arbeidsdag. Men jeg har liksom så lyst og holde ut lengst mulig. Jeg går nå inn i den stresset delen av året på jobb. Kaféjobb og det blir ikke alltid tid til og sette seg ned 10 min i slenge, som regel blir det 5 min med en rask matbit før du springer og rydder og vasker og lager mat.Og den mat biten blir kanskje inntatt mens du vasker en benk eller rydder noen brett. Jeg slapp heldigvis og ta varene i dag. tung løft er de farlige og vist man ikke føler noe ubehag? Høres ut som jeg er gravid for første gang, men det er jeg ikke. Jeg venter faktisk mitt 3. men det er først svangerskapet jeg ikke har blitt sykemeldt. De tidligere svangerskapene har jeg hatt problem med blodtrykksfall og besvimt, dette har jeg ikke vært bort i nå så det synest jeg er herlig. Men er det farlig og jobb for mye og løfte tungt på slutten av svangerskapet. Er nå i uke 34+4 men kan no si det er jeg som er sjefen og på kaféen. Så det blir litt jobb etter jobb og, men det blir meste papir arbeid, men vi har jo alle et hus. Der

Fortsetter under...

Du burde kanskje ta det litt mer med ro nå..

husk at stress ikke er bra,

men er du i god form kan du jo jobbe til du skal ut i permisjon,

bare husk selv at du må ta det litt roligere i svingene.

du må jo ta deg litt bedere tid til å spise og slikt..

det er veldig viktig..

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...