Gå til innhold

ingen andre på xenical her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo jeg går på de ..

hva lurer du på?

Skrevet

hvor lenge har du gått på de? og hvor mye har du gått ned på den tiden?

Skrevet

gått på de 1 mnd eller 1,5 da .. gått ned 10 kg ,, men jeg har virkelig gått inn for at de ska ha full effekt .. det skumle med å gå ned så mye på kort tid er faren for vektoppgang igjen men det har ikke hendt med meg .. ska ta de 1 mnd tid til tenke jeg så da får vi se om måle e nådd ..

gått på de lenge du eller?

Skrevet

Oj, så flink du er!! jeg har gått på de i 9 dager og gått ned to kg, skal i selskap i dag da, så da blir vel alt ødelagt-alkoho er jo fullt av kalorier.Kjenner til den faren du snakker om-har skjedd med meg opptil flere ganger, og det er ikke gøy.folk rundt meg har begynt å kalle meg trekkspillet, men om jeg klarer det denne gangen-så skal jeg aldri bli stor igjen

har du hatt noe diare??

Skrevet

ikke noe sånn diare som alle prater om nei, ingen "ulykker" nei .. har jeg vært litt sløv å spist noe med mye fett i eller drukket alkohol har jeg hatt diare dagen etter innatake av alkoholen.. men jeg tar aldri de tbl den når jeg er ute på resturang eller er ute å drikker.. i fare for at jeg må på do he he .. lukter jo litt og fette setter seg fast i doen he he =)

har sagt det jeg å at klarer jeg å nå målet mitt skal jeg ALDRI bli stor igjen .. kommer til og ta cla regelmessig etter endt xenical bruk bare for å holde vekten ..

du er sikkert på selskap du nå - fortell meg hvordan det gikk da om du tok tbl da du drakk evt spiste =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...