Lotte&Babyspiren Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 er det flere som har dette? Jeg sitter her nå og magemusklene rister som aldri før, dette var jeg plaget med i forrige svangerskap også..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Nei, kjenner ikke til det. Har IKM fredag/lørdag og kjenner absolutt INGEN ting... Men har flere venninner som ikke kjente noe før de var 6 - 7 uker på vei så jeg tar det med ro. Tror det bare er tull å stresse seg opp med symptom-jakt...
*snart mamma til 2* Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Dette er jeg plaget med også... det er i perioder på dagen.... Har også luftsmerter som ikke er luft(hvis du skjønner hva jeg mener...) kan det bety at jeg er gravid.... lurer fært på dette?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 jeg er sånn når mensen er på tur
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Det bruker jeg også å ha. Nesten som "leamus" i siden. Tror det er i forbindelse med EL hos meg, men er ikke helt sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå