L@boline Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Noen her med barn født med "storkebitt"? Lurer på om det blir borte av seg selv eller om det må fjernes med laser.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Storkebitt er et fødselsmerke i nakken. Begge mine jenter har det. Det blekner litt med tiden, men når de får hår på hodet så må man jo se godt etter innimellom nakke-håret for å få øye på det. Har ingen planer om å bruke laser.
L@boline Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 Jenta mi har i panna og i nakken. Det i nakken spiller ingen rolle, for det blir jo dekka av hår som du skriver. Når deg gjelder det i panna så synes jo det godt. Jeg bryr meg jo ikke noe om det, men det kan hende jenta mi ikke synes noe om det når hun blir eldre, hvis det ikke blir borte.
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Gutten min har det på øyelokket, og selv om det har bleknet veldig, viser det enda for oss som vet om det. Når han blir sint, er det mye tydeligere.
lilli Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Sønnen min har i nakken, han kom med storken.... :-) Tror ikke det blir borte av seg selv, han er snart tre og det er like tydelig ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå