Gå til innhold

Blod i livmorhulen....igjen!!!!


Snusmumriken*

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen i dag. Er bare 5+2, så regnet ikke med at man kunne se så mye å UL. Men siden jeg har mistet 2 ganger allerede trengte jeg en tidlig undersøkelse.

Så ikke mer enn egghulen....kanskje antydning til et foster hvis man virkelig la godviljen til..hehe. Men det var litt blod i livmorhulen :(

Argh.....samme som forrige gang jeg mistet!!! Men han virket litt mer positiv denne gangen. Det var visst ikke så veldig mye..så det kunne gå bra!!

Ble sykemeldt i en måned (i første omgang) og skal på kontroller/UL en gang i uken. Fikk beskjed om å ta det rolig. Slappe mye av. Gå rolige turer. Og holde meg unna sex til jeg fikk godkjenning fra legen ;)

Vet ikke helt hva jeg føler og tenker nå!!

Var veeeeeldig forberedt på at noe skulle være galt, men kjipt likevel.

Så nå er det bare til å krysse alt jeg har som krysses kan.

 

Noen med liknende opplevelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg vet ingenting om blod i livmorhulen så jeg lurte på om du kunne fortelle meg litt om det? Merket du noe til det? vondt? Hva kan det forårsake?

 

Håper virkelig det går bra for deg denne gangen. Alle gode ting er tre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjære deg Anine. Nå fikk jeg ordentlig vondt i hjertet her jeg sitter. Dette er ingen god nyhet. Selv om dette helt sikkert går bra så er det ikke noe godt å ha sånt å uro seg for. Jeg vet jo hva det vil si å begynne et nytt svangerskap etter 2 tap og det er hardt nok i seg selv. Hadde selv en skremmende opplevelse i begynnelsen av dette svangerskapet. Hadde en blødning i uke 6 ca.. men dette kom ikke fra fosteranlegget..

 

Håper virkelig at det vil gå bra for deg og spiren din denne gangen.. det fortjener du.. skal krysse alt jeg ar for dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FrøkenB.

Vet egentlig ikke så mye om det jeg heller....til tross for at jeg har hatt det to ganger. Tror ikke man vet årsaken...ihvertfall ikke hos meg.

Første gangen sa gynekologen at det kunne være av en så enkel årsak som et blodkar som bristet...men det kan nok skyldes andre ting også.

 

Den første gangen meket jeg det ved at jeg fikk brun utflod. Hadde ikke noen smerter. UL viste da mye blod livmorhulen....fikk beskjed om at det bare var ussle 5% sjangse for at det kom til å gå bra. De 5 % slo ikke inn....og det endte i MA i uke 9.

 

Denne gangen var det ikke så mye blod i livorhulen som forrige gang...så gynekologen var mer optimistisk denne gangen. Men han satt diagnosen "truende abort" denne gangen også, selv om jeg enda ikke har blødd. Fikk beskjed om at jeg nok kom til å få en liten blødning....eller ihvertfall brun utflod denne gangen også. Men det trengte ikke bety at det var gått galt.

 

Har hatt en del menssmerter/murringer i magen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Vet at dette kan være helt normalt. Men jeg har ikke hatt det på denne måten de 2 andre gangene jeg har vært gravid. Da har det vært mer stikninger i sidene.

 

Håper fremdeles at alle gode ting er 3 ja :) Prøver å holde motet oppe!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kab¤ :)

Husker at du hadde en blødning tidlig i svangerskapet. Var det ikke cyster som sprakk hos deg?? Kanskje jeg husker helt feil ;)

 

Føler ikke at jeg trengte å få vite dette i dag nei....har slitt ganske mye etter at jeg ble gravid 3 gang. Blir ikke bedre nå.

Ikke minst blir det laaaange dager å bare gå hjemme....mye tid til tanker da :(

Men jeg prøver å bevare et lite håp. Gynekologen virket ikke så pessimistisk i dag som forrige gang...det må da bety noe!!??

Har hørt om flere som har hatt dette, men som det har gått bra med.

Husker fra forrige gang at det var flere som reagerte på at jeg hadde fått oppgitt så liten % sjangse for at det kom til å gå bra.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...