Gå til innhold

Blod i livmorhulen....igjen!!!!

Snusmumriken*

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen i dag. Er bare 5+2, så regnet ikke med at man kunne se så mye å UL. Men siden jeg har mistet 2 ganger allerede trengte jeg en tidlig undersøkelse.

Så ikke mer enn egghulen....kanskje antydning til et foster hvis man virkelig la godviljen til..hehe. Men det var litt blod i livmorhulen :(

Argh.....samme som forrige gang jeg mistet!!! Men han virket litt mer positiv denne gangen. Det var visst ikke så veldig mye..så det kunne gå bra!!

Ble sykemeldt i en måned (i første omgang) og skal på kontroller/UL en gang i uken. Fikk beskjed om å ta det rolig. Slappe mye av. Gå rolige turer. Og holde meg unna sex til jeg fikk godkjenning fra legen ;)

Vet ikke helt hva jeg føler og tenker nå!!

Var veeeeeldig forberedt på at noe skulle være galt, men kjipt likevel.

Så nå er det bare til å krysse alt jeg har som krysses kan.

Noen med liknende opplevelser??

Fortsetter under...

Jeg hadde blødninger og blodansamlinger når jeg ventet tidligere, det har slått begge veier. De sier at prognosene bedrer seg markant etter at de kan se hjerteaktivitet, jeg har sett det så tidlig som i uke 7.

Jeg fikk beskjed om å holde meg heeelt i ro, for som legen sa, det kan i allefall ikke skade, og om det da likevel skulle gå galt, har jeg i allefall gjort alt jeg kunne.

Bra du får god oppfølging, det er liksom overkommelig å være nervøs i en uke, man fokuserer bare fram til neste kontroll, liksom, i stedenfor å innstille seg på å være nervøs i ni måneder.

Tvi tvi, jeg krysser alt som krysses kan for deg og spiren!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...