Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 hei!!er ny her!!=) lurte på en liten ting, går det ann å være kvalm om kvelden iseden for om morgenen? hvet ikke om jeg er gravid eller ikke...håper! takker for svar=)
* vannmamma * Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jepp, når som helst på døgnet. Jeg var kvalm stort sett hele dagen i hele første trimester forrige gang...
Lotte&Babyspiren Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 jeg er kvalm både morgen og kveld en ikke noe mer enn det, tror det er fordi jeg er så sulten hele tiden...
MammantilSne&Mio Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har ikke vært morgenkvalm, litt på ettermiddag og kveldstid... Jeg har nettopp fått vite at jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Føste gang jeg var gravid var jeg veeeeeldig kvalm fra lunchtider og ut dagen. Var i tillegg ganske svimmel og følte det som en kraftig fyllesyke/sjøsyke som aldri tok slutt. Men trøsten er jo at det stort sett blir bedre innen 3.-4. mnd. For min del ga det seg i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå