Gå til innhold

Nå klarer jeg ikke vente lenger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikm på lørda/søndag jeg...huff, og i morgen er det torsdag allerede. jeg stresser følt på jobben og kjenner jeg får vondt nedentil når jeg jobber for hardt fyiskt, da må jeg bare sette meg ned å hvile..det er vel ikke vanlige menssmerter og i går hadde jeg ganske vondt da jeg skulle legge meg til å sove, men de gikk over..

Jeg er med i gjengen. Kraftige mensmurringer (!!!), metallsmak i munnen og kveldstrøtt. IKM på tirsdag, tror jeg... Og skal til London med jobben i morgen med tilhørende "drikkepress". Er selvsagt ultraforsiktig så lenge jeg ikke vet helt sikkert hva som er status.

...har på følelsen at jeg er gravid, da...

Annonse

Ååh, syns det er altfor spennende nå om dagen jeg, både med meg sjøl OG dere andre!!

Skal ikke oppmuntre deg til å teste før tida Lottemamma, men kanskje du kan prøve på fredag?!

Og elise, da er vi to som gruer oss!! jeg gruer meg til i morra, er så redd jeg våkner med mensen. og viss jeg ikke får i morra må jeg kanskje snart teste -gruer meg til det også! hehe...

Det der med drikkepress er no skikkelig dritt!!! Jeg har til og med noen på jobben som har sagt de skal legge merke til når jeg slutter å drikke, det er seriøst DÅRLIG gjort.

Metallsmak i munnen er forresten det eneste symptomet som ikke kan skyldes pms!;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...