Gå til innhold

Hjelp ang. quinny zapp pleez

Anbefalte innlegg

Hei.

Så ei på butikken der jeg jobber i dag med en quinny zapp, utrolig stilig og grei, men bør jeg kjøpe denne? Hvor kan jeg få tak i den "billig", vil ikke bruke mange tusen på ny vogn for har en som er grei (men utrolig tungvinn). Vet noen hva den koster i sverige feks? Noen andre anbefalinger? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5289558-hjelp-ang-quinny-zapp-pleez/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nettopp kjøpt oss Zapp og eeelsker den! :o) Kjøpte i Sverige for 1598 SEK. Mulig den blir litt billigere på nettet, men det blir ikke mye. Den er bare helt herlig å trille. Den eneste minuset er at man ikke kan legge ned ryggen på den. Hvis du vil ha en som er som zappen, sjekk ut Mutsy Spider. Den er visstnok veldig lik, men kan legge ned ryggen...

Hvis du bestiller fra www.bebiezaak.nl så koster det totalt 1300 kr tror jeg (husker ikke akkurat pris, men når du sender han en mail så får du vite det)... Han sender som gave så du slipper toll, moms og alt sånn tull:-) Han er superhyggelig, så send han en mail og hør!

Jeg vet at noen seter, feks det nye babysetet til HTS (sleepi) passer på Mutsy, og går da utifra at det passer på Spider. Det passer også på Quinny. Vet at Vimsemamsen nettopp har bestilt Spider på nettet, tror hun betalte 180 Euro eller noe rundt der. Rop på henne og spør om råd! :o)

Annonse

Hei!

Kan du ikke si fra når du får den, da? Lurer litt på hvor lang leveringstid de har :-) Jeg har lyst på en selv, har fundert lenge på å bestille en Mutsy.

Hvilken farge valgte du? Tror jeg kommer til å kjøpe en rød, selv om jeg har gutt.

Lurer også på hvilket stoff det er på innsida av skjermen, det ser så plastikk-aktig ut på bildene.

Jeg har ikke sett trilla på ordentlig, kun på bilder på nettet.

• 1 år senere...

Jeg har sett litt på denne vognen,og vurderer om jeg skal kjøpe den og ha den i tillegg til den andre sportsdelen.Har emmaljunga,men hadde vært greit med en ekstra sportsvogn som man bare kan hive med seg.

Ser at det ikke er bag under da,så passer vel ikke så godt til shopping,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...