Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Lurer litt på hva som er vanlig. Jeg ammer lille Tilde 6 (ca 4,5 måned gammel) ganger i døgnet (hun spiser ikke om natta lenger, får mat før hun legger seg, og så kl 06 igjen). Er dette "gjennomsnittlig", eller ammer jeg mer / mindre enn "folk flest"... bare nysjgerrig (både Tilde og jeg er fornøyd slik vi har det.., men har fått kommentarer om at jeg ammer så ofte? Blir jo ca hver 3. time på dagtid.. (06, 09, 12, 15, 18 og 20) Tildes mamma
MintCondition Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg teller ikke lengre, men blir vel i snitt hver 3.time ja, døgnet rundt. Guro (straks 5 mnd) er fortsatt på nattpuppen et par ganger. I begynnelsen var jeg litt opptatt av tid og slikt, men nå ammer jeg henne når hun viser tegn til at hun vil ha, eller om hun trenger litt pupp for å få sove en dupp (hoi, det rimte jo! Eller - å si at jeg ikke er så opptatt av tid er ikke helt riktig da, jeg følger jo med på klokkeslett og slikt, for at jeg kan eliminere "sult" f.eks om hun skulle være sutrete, eller koble sutringen til "sult". Jaja, meg om det. Jeg ammer ihvertfall også, som deg, som oftest hver 3.time. Ofte oftere enn sjeldnere, for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå