Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Når den nyfødte er inne i huset og bare noen dager gammel, evt. uker...hva har de da på seg?
Spruddle Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Har brukt mye body og strømpebukse inne jeg, men begge mine er født på vinteren da....Dette blir et sommerbarn, men blir nok body med kort el lang arm etter været, og strømpebukse eller bomulls-sparkebukse, med eller uten bein...
Meg, J & L Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Det må man kansje regulere etter hvor varmt det er?? Tenk hva du har på deg... Har lært at man skal kjenne babyen i nakken og da kjenne om den er for varm. Det er det største problemet for tiden mente jordmor, at vi mødre kler på ungene våre for mye. Men en body må den ihvertfall ha hehe... spørs jo om den ligger i teppe eller hva.. Bare kle på den som du ville kledd på den selv pluss kansje litt til ??tror jeg. Så kjenner du bare i nakken om de er varm elelr klam. Da tar du av litt klær.
yasmina Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Her har det gått mye i body og strømpebukse. Har ikke trengt mer....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Hvor finner man strømpebukser til babyen? Kan ikke huske å ha sett det i butikken jeg...
Spruddle Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 De selger det iallefall på HM, Exit, Babyverden og Lindex, og sikkert på andre butikker også.
2 barnsmammaen Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 De har strømpebukser til babyer i de fleste butikker hvor det selges babytøy. Har sett at flere av venninnene mine også bruker bare strømpebukse og body på babyene innendørs.Virker kjempegreit!! En kan finne mange søte strømpebukser,ikke alle er ensfarget. Er bare noe en ikke kommer på å se etter... Lykke til=)
Angelina. Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Hei hei Generelt så sier man at et barn kan bli overopphetet - men det skal rimelig mye til for å fryse på seg skader liksom... Sjekk i nakken at barnet ikke er for svett, og ellers så vil nok (i varme sommertider som nå) en lang eller kortermet body + evt. en liten sparkebukse være mer enn nok for de fleste (det varierer jo litt fra barn til barn og da) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå