Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære vennen:o)

Det var tung lesning å lese at dere ikke lyktes denne gangen heller! Dette skulle ikke skje!!!! Føler med deg og vet hvor forferdelig tungt du har det nå. Livet er urettferdig, rett og slett! Ingen tvil om det :-(

Skulle gjerne vært der og gitt deg en god trøsteklem, men må nøye meg med å sende den pr.post. *KLEM*

Som Linemor skriver, du har vært gravid, og det er positivt. Du MÅ klamre deg til håpet Spira, og ikke gi opp. For den dagen du sitter der med den positive graviditetstesten, ja så er det verdt det!!

Men jeg vet hvordan du har det.....Er så ufattelig tungt å ta fatt på "neste mil" liksom. Forsøket er "høydepunktet" som skal ende med en graviditet. Og når det ender galt blir man satt så langt tilbake!!

Håper du klarer å komme deg opp igjen etter hvert, og få mot og håp til å sette i gang på ny. Jeg unner deg av hele mitt hjerte å se + på testen!! Og det SKAL skje Spira!!!!!!

Sender deg mange mange gode tanker og ønsker deg alt godt!!

Stooor klem fra meg:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5288664-spira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lenn,

Takk for hilsen, hadde ikke sett denne nei. Koselig at du tenker på meg da! Er ikke så aktiv her inne nå, så det er nok en del som går meg hus forbi. Har laget egen dagbok på fub, det er å annbefale for om du ikke er aktiv hele tiden så er det lett å få med seg alle hilsner. Der finnes det de helt barnløse og de som sliter med å få flere, og der er alle velkommne! Bare å registrere seg vet du!!

Det går litt bedre nå, men humøret svinger veldig om dagen. Er veldig lei meg og deppa til tider, nesten så det er litt skremmende. Er som regel ei jente med godt humør, og som lager liv rundt meg. Føler at

jeg blir mer og mer som en bitter gammel bitch. Orker snart ikke å omgås folk med småbarn, men det må jeg jo. Det tyter ut unger også i nærmeste familie, så en må jo bare prøve å tenke på det som en positiv ting at en i allefall har noen rundt seg som er små. Huff, får skjerpe meg.

Vi har i allefall bestemt oss for å ta et nytt fryseforsøk i august. Har spurt legen i Finland om vi eventuelt kunne øke dosen på medesineringen enda litt til eller om jeg kunne gå litt lengre før innsetting, fordi siste gangen nå var slimhinna akkurat på 7mm.

Skulle gjerne hatt den til å blitt litt tykkere, den var på 7,8 mm ved innsetting i mars og da ble jeg jo faktisk gravid.

Jeg stiller jo i en litt annen klasse enn deg siden jeg har kommet i overgangsalderen. Ikke rart jeg må pøse på med østrogen.

Håper så inderlig at slimhinna di øker til mandag, så du får gjennomført forsøket nå. Vet ikke om det er forsent med akupuntur, men det er jo verdt et forsøk. Jeg har tatt det en 3 ukers tid før innsetting.

Godt at du har fått sykmelding da, siden du får bivirkninger av medesinene også. Ta godt vare på deg selv nå, så krysser vi fingrene for at det går rette veien denne gangen!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5288664-spira/#findComment-5355744
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...