Gå til innhold

Så innmari trøtt og sliten..og så full av dårlig samvittighet..

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt og sliten i kroppen om dagen,at det er helt grusomt.Klarer liksom ikke å fungere sånn som jeg så gjerne skulle ha gjort for lillesnuppa mi på 18mnd.Orker nesten ingen ting.Så vidt jeg klarer å komme meg på butikken å handle,og å komme meg i dusjen 2 hver dag.Orker ikke å stå,ikke gå,ikke varme...ALT er pyton for tiden.Og enda er det 2 mnd igjen liksom.Stakkars lille jenta mi.Blir oppspist av dårlig samvittighet:( Flere som sliter eller??

Fortsetter under...

Jeg har det like ille, men det er mange böker man kan lese i liggende stilling og så er det kjempeviktig for meg å ta meg en lur mitt på dagen. Min datter er snart två og jeg har termin om 4 uker. Har hatt det veldig vondt hele svangerskapet og i perioder har jeg vaert veldig sliten. Jeg håper du snart får mere krefter!!!

Annonse

Å, som eg kjenner meg igjen i innlegget ditt!! Har vore kvalm heile svangerskapet og har slete med å stå opp om dagane. No når den verste kvalmen har gitt seg, klarar eg endelig sjå fram til at eg skal klara ein til. Snuppa vår er 18 mnd og er 2 mnd til termin.

Som du seier har det verste vore at eg føler at eg ikkje har vore der for snuppa, og ikkje klart å ta meg av ho. Og det er jo samvittigheta som er den verste, snuppa har jo egentlig hatt det fint ho. Berre mamma som hatar å ha det slik.

Oi, dette vart visst litt av eit syte innlegg, men målet var å fortelje at du ikkje er aleine!!!

Tusen takk for svarene jenter.Føles litt bedre når en vet at det er andre i samme situasjon der ute:)Det er nok som du sier AmandA,jenta har det nok helt fint hun..bare samvittigheten som sliter en i stykker:)

Jeg har en som blir 3 år nå på tosdag (15.)- håper bare jeg orker å lage selskap til han for han gleder seg veldig, ja det må jeg jo orke.

Har heldigvis en meget hjelpsom å flink mann...

- hvis ikke hadde det ikke gått rundt her hos oss...

Jeg har ca 10 uker igjen og kjenner meg veldig igjen i hva du sier, er egentlig glad for at jeg ikke har noen småtass i huset ved siden av han i magen, men skulle så gjerne gjort litt i leiligheta og fått handla litt mer regelmessig, ikke minst gått litt pga bekkenet, men ser ut til at jeg er å blir såpass sliten nå så jeg får vel bite i det sure eplet. Ikke tro at leiligheta blir mer ryddig når ungen kommer, men da har jeg liksom han å ta meg av i tillegg så da føles det litt mer greit at det ikke er helt topp ryddig og nyvaska hele tida. men føles feil nå, særlig siden jeg kun går hjemme for tida, men men, vi har ikke lenge igjen nå folkens og vi har vært FLINKE!!!! lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...