hubbabubba Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 tror den er litt mindre enn en bruskork... og gjennomsiktig,kan vøre litt blod i den å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2006 oki, det kom ut en passelig blank klump med slim/gele. Den var kansje på str med ei bruskork ja.. er i uke 35 i mårra.. Har hatt kynnere hele dagen, beibisn har festet seg med hodet, kjenner hodet godt med fingeren oppi..ja.. Er litt usikker om det er noe på gang. Men det er vel ingen fare nå når jeg er ferdig med uke 34 håper jeg.. hubbabubba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 ååååå så spennde, tenk om bebisen kommer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Slimproppen min gikk for ei uke siden, og jeg har termin 22.juni. Jeg har lest om at det kan ta opptil flere uker før fødselen begynner. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå