Gå til innhold

September: MASSE aktivitet i uke 27:)


Mokka79*gutt-12.09*

Anbefalte innlegg

Hvordan er babyen deres i magen nå i 27 uke?

Klompen min er spinnvill, VELDIG aktiv,og har vært det noen uker nå(liker å holde meg våken på natta:)Han sparker virkelig hardt fra seg til tider, så lurer på om det blir en liten kraftplugg eller om det er normalt?:) Uansett, gøy å kjenne:)

Vet det er forskjell fra baby til baby, men lurer bare på hvordan dere har det:)

Har termin 08.09 :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker også å holde meg våken på natta :-)

Er mye aktiv der nede når jeg skal sitte, slappe av :-)

Av og til så lurer jeg på om h*n skal spenne/slå seg ut der fra :-) Tar sån i :-)

Er SÅ koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14.9. Har også merket en økning de siste ukene i aktivitet. Sparkene er hardere og flere, spesielt når jeg slapper av, akkurat har lagt meg eller på natta. Det gøye er at mannen min også får kjenne mer nå, masse spark på en gang! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nicket viser, så har jeg termin 12. sept :) babyen i magen spreller så og si hele tiden når jeg er i ro.. det er kjempestas.. merker det ikke om natten, bare før jeg faller i søvn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også i uke 27...Kjenner meg veldig igjen her nå,- jenten min i magen er blitt sprø... Hun tar seg ikke særlig pauser på dagen og natten i det hele tatt og i går lurte jeg faktisk på om jeg skulle ringen Føden... Hun sparker nesten bare rett nedover og det resulterte i at jeg fikk en liten blødning i går...Klin kokos :)

 

Men jeg vet jo at sparking er et godt tegn,så jeg får bare innfinne meg med at jeg har en aktiv jente. Som bare holder fred når faren skal kjenne. Daaa ligger hun musestille og beveger ikke en muskel. Men for alle andre viser hun seg mad spark og bram.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...