Gå til innhold

Hvilken stellebag passer til Quinny Freestyle Confort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tvil. Det er vel inge matchende kule vesker fra Quinny så vidt jeg kan skjønne?

Bare den sekken med én stropp?

Hva bruker dere til deres Quinny?

Jeg har rød Dreamybag og sort sportsvogn....

Jenta kommer i juli!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Little tripper fra Landsend som jeg bruker nå til mellomstebror på 2 år, og har kjøpt en Skip Hop Dash til bebisen, den henger kjempefint på Comforten!! Kjempefornøyd!! Med begge to!! Ellers har jeg prøvd Simo sin nye (myke) på vogna, den henger også fint på!!

Skrevet

Hvor kjøper man dem?

Ligger de på nett så jeg kan se?

Skrevet

Skip Hop har de feks på froskihagen.no

Vet om noen som har OTH stellebagen på Quinny-vognen, det funker visst fint

Skrevet

Skip Hop kan du kjøpe på kiwikid.com Der betalte jeg i underkant av 500kr. inkl frakt. Leverandøren sender den som pakke og da trenger du ikke i betale moms og tollavgifter. Vesken fikk jeg etter 4-5 virkedager.

Lykke til B-)

Skrevet

Jeg bestillte også Dashen fra kiwi-kid, tror det tok 6 dager før jeg fikk den. Den fra Landsend bestiller du på deres egne sider. Har prøvd OTH sin på min comfort, for jeg hadde tenkt på den, men synes den passet dårlig... Siden lokket er så stivt, så ble det så mye styr hver gang det skulle åpnes, bremsen kom i veien, og lokket ble liksom så digert... Og så ble den hengende så langt ned synes jeg....Men smak og behag!! Dashen henger iallefall kjempefint!!

Skrevet

Jeg har kjøpt en svart fra BabyDan som heter ToGo. Den kostet kun 299,- på Babyshop. Fin størrelse etter min smak og har faktisk stoff som matcher perfekt til min sorte Quinny. Tror den blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...