Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet negativt i dag. Visste det egentlig siden jeg fikk mensen i helgen.

Men det positive er at jeg kan starte opp i igjen rett etter sommeren, og da med fryseforsøk.

De har frøset ned fire egg i to porsjoner. Da regner jeg med at de tar opp to og to egg...?? Vil de da sette inn to egg om gangen?

Sykepleieren i tlf sa også at det må gå minst to mnd til forsøket kan starte, slik at jeg får eggløsning igjen. Men eggene ligger jo i frysen.... hvorfor må jeg ha eggløsning da???

Jeg skal ringe i begynnelsen av august og få time til ultralyd, men hva ser de etter da siden eggene ligger i frysen???

Sikkert mange teite spm her, men har ikke vært igjennom fryseforsøk før.

Fortsetter under...

Hei.

Vil først si at det var så trist at testen ble negativ!! Ruger på 2 egg fra et fryseforsøk nå. Hos meg tok de opp tre egg, to "overlevde" og ble satt inn. Du må vente på eggløsning for å komme i syklusen på rett sted. Du får derimot piller du må ta for at det ikke skal skje noen eggløsning. På ultralyd sjekker de om slimhinnen på livmoren er tykk nok og at det ikke har vært eggløsning.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette.

Ønsker deg masse lykke til!!!

Hei

Jeg var så heldig å få et fryseforsøk før sommeren. Etter vår første misslykka forsøk i april fikk vi i hvertfall 5 egg til frys. Så i går var jeg og fikk satt inn to egg.

Er nå veldig spent på om vi vil lykkes. Har til og med fått akkupunkturbehandling for å tilføre livmoren energi (leste på disse sidene om noen som hadde hatt hell med dette).

Så nå er det bare og ruge på disse to eggene, så kanskje vi er heldige.......!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...