Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Lurer på åssen test dere har best erfaring. Har på følesen at cb sine er best... forrrige gang jeg var gravid fikk jeg tydelig positiv av cb og nesten ikke synlig strek med quick response.. noen med lignende erfaring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg testa med cb. brukte bare den, første og eneste gang jeg har testa. var hos lege og fikk bekrefta resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Quick response tror jeg.. var tyyydelig strek der. Hadde dobbelpakke og begge var like tydelige. En uke etter at mensen skulle vært her testet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg har hatt helt motsatt virkning. med cb fikk jeg neg. dagen etter prøvde jeg qr. og da var jeg gravid, og er det fortsatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone1980 Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg testa med en fra billigtester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg testa med clear blue. Stoler mest på den. Testa da jeg var ca 6 uker på vei og den var veldig positiv. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå