Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Har noen av dere hatt flere positive EL -tester når dere har blitt gravid? Har hatt fire positive fire dager på rad nå, dvs. strekene er like sterke som kontrollstrek. Har bestandig hatt normal syklus på 28-30 dg, men syklusen min var litt rar forrige mnd, fikk noen som lignet på mens kun 16 dager etter forrige mens. Men kanskje hadde jeg eggløsning da...dvs. kanskje er mine positive EL -tester et tegn på graviditet. Har den velkjente murringa/presset nederst i magen, som jeg og har hatt ved tidligere svangerskap. Har testet, men den er negativ. I morgen er 14 dager siden min "rare" mens. Hva tror dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5287774-positive-el-tester-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyboyღaug07 Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei anonym Jeg har hatt positive EL tester siden lördag..Er idag 18 dager etter forventet mens. Noen dager för jeg skulle ha mens fikk jeg en brun/rosa utflod som varte i 2 dager, men mensen kom ikke og for en uke siden fikk jeg en brun utflod som er innimellom blandet med blod. Dette er ikke mens som jeg bruker å ha så jeg er litt forvirret.. Har tatt flere grav tester den siste tiden men de er negative og det er j.... irriterende for jeg har mange grav symptomer som f.eks kvalme, trötthet, hyppig vannlating, ömme bryst rett og slett ÖM i hele kroppen det er en beskrivelse som passer.. Legen min mente at dette her ER forsinka mens men jeg tviler..föler at det er noe på gang, men grav testen er jo negativ så... Jeg kan vel ikke ha mens og egglösning samtidig tror jeg..höres ikke logisk ut iallefall... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5287774-positive-el-tester-gravid/#findComment-5287930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå