Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 ...så betyr jo det at babyen har det bra ikke sant? Det begynner å bli trangt der inne nå, så det er jo naturlig at bevegelsene ikke er like voldsomme som før (er i uke 34.) Hun driver fortsatt med denne evinnelige"dyttingen" sin hvor det kjennes som om hun prøver å presse seg ut gjennom buken, også hikker hun hele tiden. Orker egentlig ikke bekymre meg, men merker at jo nærmere jeg kommer termin, jo mer opptatt er jeg av at ting ikke må gå galt. Har en fortidligfødt nevø med en del fødsels skader så jeg vet at ting ikke alltid går bra.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 når jeg var i uke 33 hadde jeg det på samme viset. fra harde spark ble det mer dytting og fomling! har sagt dette til jm og det var visst helt normalt:) og ja..det blir jo dårligere plass, så det er vel ikke så rart egentlig!!! ikke bekymre deg for mye du, men hvis du er skikkeli bekymra ville jeg ringt føden!! snakka forsåvidt med jm i dag om dette også, er i uke 38 og han er litt vel rolig. men da mente hun at så lenge han responderer når jeg "dytter" i magen, skulle jeg bare slappe av:)
yasmina Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Jeg spurte også JM om dette idag da jeg syns lillegutt er ganske så rolig. Hun sa at man trengte ikke kjenne spark så mye når man kom lengre uti graviditeten, det holdt med bevegelser. Vil nok tro at alt er fint med din lille !!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå