Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg fort.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk brunt-blodblandet utflod når jeg var på toalettet nå... Har ikm den 10 juni..... Er dette en tidlig TR eller har noen hatt det slik ved en graviditet? Sjekket tappen og den lå langt bak, lukket og myk....

 

Skjønner ingenting. Hadde tappen vært hard og åpen skulle jeg tro det var tr men.....

 

Setter pris på hjelp her nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror en myk livmorstapp er tegn på mensen altså... graviditet er hard men litt myk oppå... så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. noen blør litt under svangerskapene sine, og det ikke ensbetydende at de kommer til å miste. jeg blødde litt i mitt forrige svangerskap, slik du beskriver. det gikk over av seg selv, men ja jeg ble litt bekymret og fikk tatt en ul. slik at jeg fikk se at alt var helt fint.

 

noen ganger kan det være lurt ikke spørre om ting man er bekymret over her, for det er så mange meninger, og så mange som trur de vet. jeg ringer til jordmor hvis det er noe som plager meg, da for jeg alltid svar. lykke til i svangerskapet. kos deg og nyt det, tida går alt for fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg hadde akkurat samme som deg like før ikm, brunblandet utflod. Jeg trodde jo at dette var tegnet på at mensen kom, for vi hadde jo ikke planlagt noe, men mensen kom ikke, og jeg er 10+0 i dag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...