Gå til innhold

Andre enn meg som er øm i rumpa når de står opp om morgenen..?

Anbefalte innlegg

Er skikkelig øm i rumpeballene innerst- som om jeg skulle ha hatt en spinningtime på et litt for lite sykkelsete. Er i uke 29 nå, og har hatt det sånn siste uka. Ikke vondt i bekkenet eller musklene rundt ellers, men det kjennes av og til ut som om det er noe langt oppi skjeden..Noen som har peiling på hva årsaken til dette kan være?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er helt utrolig ømog støl mellom beina når jeg står opp om morgenen. Det samme hvis jeg har ligget e stund på siden på sofaen. Det føles som jeg har vært på den harde spinning-timen. jeg må påen måte "gå til" beina om morgenen. Når jeg har tatt noen skritt, er alt fint igjen. Er det sånn du har det også?

Jeg har funnet ut at det hjelper litt å lgge med ei tykk pute mellom beina om natta, så ikke beina blir liggende inntil hverandre

Annonse

Hei!

Jeg har også vondt i hele området der nede egentlig. Rumpa, skambeinet, innsiden av lårene, hoftebeina... Må liksom "gå meg i gang" hver morgen. Samme hvie jeg har sittet stille en stund eller ligget på sofaen. Tror det rett og slett er bekkenet som gjør seg klar til fødselen (jeg er 39 uker fullgått i morgen) så alle ledd løsnes litt. (Bekkenløsning) Har blirr litt verre og verre for hver uke siden uke 36 ca, og har vel også sammenheng med at jeg beveger meg mindre...

Må si det blir litt deilig å få babyen ut av meg snart assa. Begynner å bli tungt og vondt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...