Gå til innhold

Noen som skal/er på Riksen her ??

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med tredje og siste forsøk..har gått galt to ganger nå, og ikke noe til frys. Har prøvd å ikke tenke på dette, men nå, når jeg er i gang igjen kommer den fæle tanken smygende..tenk om det går galt denne gangen også, da er det slutt...hva gjør vi da ?Ser at det er mange av oss, og dere er så flinke til å følge hverandre opp, men jeg føler at dere er ute i landet alle sammen :-) derfor lurer jeg på om det er noen fra Riksen her. Føler at de andre sykehusene "leverer varene" stadig vekk, men vet jo at det kroppen som gjør det:-) og ikke legene...føles bare sånn noen ganger, at noen sykehus er bedre en andre..hadde vært fint med noen ord fra andre Riksen prøvere og hørt deres synspunkter. Jeg synes de er kjempesøte og hyggelig der, det må jeg bare si :-)

Er på spray nå, og skal i gang med sprøyter snart...er ikke noe glad i det og gruer meg litt. Synes det er et pes hver gang..men hva gjør man ikke for å kanskje få det største ønsket sitt oppfyllt :-)

Ønsker alle prøvere over hele landet masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5287452-noen-som-skaler-p%C3%A5-riksen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nusse2

Jeg er en av de som tilhører Riksen. Holder på med 2.søskenforsøk. Er kjempefornøyd med de der inne. Spesielt sykepleier Randi er jo bare nydelig. Selv om en kan føle seg på et samlebånd der inne,går det utrolig greit. Alt er jo egentlig greit i denne prosessen,bare det klaffer:-)

Jeg satt eggløsningssprøyta i går så skal inn i morgen til egguttak. Går greit ennå,men hvet at i morgen er jeg nervøs. Ikke akkurat noe å glede seg til.Pytt,pytt.

Ellers ønsker jeg deg masse lykke til. Alle gode ting er tre vet du!

Vil ønske deg masse lykke til, er oxo kjempe fornøyd m riksen, jeg har hatt kjempe flaks og blitt gravid på 2 av 2 (ivf) og som nevnt over her er Randi kjempe flink, viser masse omsorg, noe man trenger masse av i en son tid som det. håper alle gode ting er 3.. for deg =)

Hei Ann-ch.

Takk for hyggelig svar, og jeg er enig at Randi er kjempesøt. De er egentlig utrolig søte mange av de der inne.Det er så viktig at de tar seg "litt" tid til å snakke og høre på deg. Jeg føler det når jeg ringer inn og spør om noe har de alltid tid til deg.

Så spennende for deg med egguttak i morgen, du må fortelle hvor mange det blir da :-) Jeg hadde mellom 18 -20 første gangen og bare 6 den 2.gangen så det var skikkelig nedtur.Det var ikke helt hundre heller det de satte inn da, men de ville gjøre det. Følte nesten som jeg "kastet bort" et forsøk jeg da...

Du får ha masse lykke til i morgen, og håpe det er mange fine egg som klarer seg til innsetting. Jeg skal starte med sprøyter på fredag og UL neste fredag.Vi får bare krysse det vi kan krysse alle sammen:-)

Setter de inn to egg på deg eller ??

Hilsen fra

Hei.

Den har jeg vært innepå og lest, og det var en gripende og fin historie.Jeg har fått mye å tenke på og ting jeg skal ta tak i selv :-)

Hvor langt er dere i prosessen ?? Jeg skal starte med sprøyter på fredag....

Ønsker dere masse lykke til, så får vi håpe at "alle gode ting er tre" og at vi alle får den første premien vi ønsker oss :-)

Annonse

Hei Nusse....

Vi gikk igjennom et IVF forsøk før påske og det gikk rett i dass for å si det sånn. Tok ut 15 egg, satte inn 2 og 8 på frys. Var så overstimulert at jeg trodde min siste time var kommet, værre enn fødselen til Tilde!

Nå har jeg begynt på Progynova til frys og skal på UL neste onsdag. Gleder meg.... Og håper faktisk at dette blir den siste gangen....

Lykke til og håper vi sitter her begge to med store mager snart!

Hei igjen!

Ja da er jeg tilbake fra uttak og det ble som sist bare 4 egg. Har bare en eggstokk da ,så får vel egentlig være fornøyd.Det gikk bra denne gangen også.Vondt på slutten,men ville ikke ha mere smertestillende pga slapp og uvel resten av dagen. Er i fin form nå. Nydelige Randi var ikke der i dag men de andre er jo bra de også. Nå må jeg vente til i morgen for å høre hvordan befrukningen har gått,før jeg hvet om de setter tilbake et eller to. Jeg har fått tilbake to hver gang. Mest fordi de ikke har vært av best kvalitet.

Håper det går bra for deg denne gangen,og lykke til med sprøytene:-)

Klem fra

Hei igjen :-)

Så spennede med frys, jeg synes det er helt fantastisk at de faktisk kan gjøre sånn jeg...håper jeg får masse egg og at noen kan gå til frys, for da føler jeg at man får en ekstra sjanse...men det har ikke gått før, så hvorfor skal det gå nå...:-( prøver å holde motet oppe, men synes det er tøft om dagen.

Lykke til på UL og videre fremover :-)

Hilsen

Jeg krysser alt for at det skal være fine egg, og at de setter inn to gullegg. Jeg må vente med sprøyter en dag, da mensen kom for sent. Håper ikke det skal ha noe og si.....

Slapp av og hvil deg godt.Kos deg ute i det fine været om du orker :-)

Lykke til da !!

Klem fra

Hei hei !!

Jeg er også en av de som tilhører Riksen!... Skal til IVF i sept/okt har nå vært igjennom inseminasjon uten hell... Så nå har jeg tatt "fri" fra Riksen og bare koser meg i solen med mannen.

Vil ønske deg lykke til !!

Og kos deg i sommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...