Gå til innhold

Noen som har erfaring med TROLL-vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Hvordan er kvaliteten på disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Troll duo-vogn, som jeg er kjempefornøyd med så langt. Har bare brukt bagen enda da, men regner med sportsdelen også er bra. Kjøpte den brukt, og det var ingen synlig slitasje etter _ett_ barns bruk ihvertfall.

Vogna er ganske smal (bra i butikker etc), har god fjæring, og så liker jeg godt at det er innebygget mørk myggnetting i kalesjen. Jepp jepp, me like!

Skrevet

myggnettingen kan bare brukes på begen.. jeg er ikke fornøyd.. sportsdelen er ikke tett.. det plåser rett igjennom på sidene.. jeg kjøpte meg ny.. men jeg brukte den på den første ungen min.. og var vel fornøyd da.. men f.. jeg kjenner stor forskjell ja.. mye bedre den nye vognen.

Skrevet

Jeg kjøpte meg ny Troll duo i fjor til sommerbabyen min. Likte den kjempegodt hekt til vinteren kom og skulle ha plass til stor baby og vinterpose. Der sa det stopp gitt... Solgte den og kjøpte meg Simo kombi istedet, og fikk mye bedre plass...Så ikke helt fornøyd da..

Skrevet

Glemte å føye til at jeg måtte ha endel reperasjoner på den,og da måtte jeg sende den til Bergen..Noe som tok litt tid da jeg bor i Trøndelag..Nei, holder meg sil trauste kjedelige men slitesterke Simo. Troll har altfor dårlig kvalitet spør du meg...

Skrevet

Åå...nå begynner jo jeg å tvile også. Er som sagt fornøyd med bag-delen, men det blir jo ikke plass til både baby (som da er blitt stor...) og en voksipose oppi den sportsdelen til vinteren...*tenke*

Skrevet

ja har en troll duo vogn som jeg er knallfornøyd med,,

Kjøpte den i januar 2004 og nå bruker jeg den til nr to også,,,

Vil ikke bytte den bort mot alt i verden .........

Skrevet

Godt å høre noen som er fornøyde med den ;) Er så fornøyd med den foreløpig, at hadde vært dumt å måtte selge den og kjøpe en annen når dypvogna skal byttes ut med sportsdelen.

Skrevet

ja du finner jo fort ut om sportsdelen passer til dere,, og om du ikke er fornøyd da, kan du jo alltids selge den da.......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...