Gå til innhold

Kan vi ikke legge debatten død?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet a v de mnd jeg har vært her inne, altså 8 mnd...har det vært ett evig mas om røyking..

Kan vi ikke bare være enige om at alle er forskjellige?

Jeg røyker ikke selv, og syns heller ikke det er greit at folk gjør det, men vi ikke røykere skal ikke tro det er så enkelt å slutte for de som røyker.

Jeg kan ikke tenke meg at de som røyker elsker barnet i magen noe mindre enn det vi gjør!

Og jeg mener jo selvfølgelig at man må gjøre ærlige og rederlige forsøk på å kvitte seg med uvanen!

Men vi er forskjellige, med forskjellige meninger og valg her i livet, kan vi ikke bare respektere det, akseptere det, selvom vi mener noe annet??

Og heller dele andre erfaringer, som ikke har med det temaet og gjøre..

Dette er tross alt ett tema som vi aldri kommer til å bli enige i..

La røykere og ikke-røkere få lov til å nyte svangerskapet sitt like mye, det er vel fortjent:-)

Så kan vi vel si oss enige om å legge debatten død..

Lykke til videre til alle sammen her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du mener å lage et nytt innlegg er å legge debatten død?

Skrevet

ja la debatten ligge..det blir for dumt!

Skrevet

Ikke vær så bitter nå..du vet hva jeg mener:-)

Ikke meningen å tråkke deg på tærne..

Skrevet

Ja, helt enig, godt forslag, jeg støtter den:-)

Skrevet

Det var ett godt forslag!!

Skrevet

ja,for all del..! legg debatten DØØD!! er så jævli lei alle sjuke kommentarene fra de som ikke har peiling på hva røykeslutt går ut på!

Skrevet

OG jeg er jævli lei alle sjuke kommentarene fra egoistiske røykere som presterer å forsvare sine egne egoistiske lyster fremfor sitt barns helse!!

Skrevet

Alle er visst anonym her inne...da tar jeg meg den friheten til ikke å være det :)

Jeg mener at di som røyker må få lov om de føler for det..Det er ikke noe for andre å kritisere! Mamma røykte med meg og min tvillingsøster..Vi er helt friske..Og ganske normale vill jeg si ;)

det jeg mener er at jeg tror nok at dem som røyker har ett ønske om å slutte,men klarer det rett og slett ikke..Og di som ikke ønsker å slutte...-vell,det er deres problem..

Synes ikke dette er en ting å krangle om..

Ha en fin dag ALLE SAMMEN,både di som røyker og di som ikke røyker!

Skrevet

Merkelig at ikke alle bare kan ta ansvar for seg selv her..

Det hadde vært mye bedre, da kunne man bare vært enige om at vi er uenige!!

Ha en fin kveld alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...