Gå til innhold

Vondt å ha sex??


Tobias Emìl

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare lurer på om det er noen av dere som har opplevd at det er "vondt" eller ubehagelig å ha sex?? For meg kjennes det ut som om at samboeren min "treffer" noe der inne, som ikke er godt! Er dette farlig tror dere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Har ikke opplevd dette selv, men har hørt av flere andre at det kan være vondt. Skal ikke være farlig, men kan være greit å være litt forsiktig. Er jo ikke så behagelig for deg da uansett. For meg har det ikke vært direkte vondt, bare annerledes... Så fortsett å kose dere, men kanskje ikke like "hardt/villt" som før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

jeg titter innom fra 2 tri.. er 22+6 .

Joda jeg kan skrive under på at jeg kjente dette i starten.. hedigvis har dt gitt seg nå, så nå er det bare å ha sex igjen.. i litt rare possisjoner da, siden jeg har mage og bekkenløsning, men ellers er det bare bra;)

 

Så det kan nok hende det gir seg for deg og ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar =)

 

Vi har sex men, vi er veeeeldig forsiktige! OG: sex kan jo utføres på mange måter! så vi får bare bruke fantasien litt mer nå enn vanlig! hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt samme problemet. Det kommer rett ogslett av at jeg har bakovervendt livbor. Dermed kan det gjøre litt ondt med harde "støt"... Hehe... herlig orlegging....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm...

hvordan fant du ut at du hadde bakovervedt livmor da?? Er det noe som legen finner ut av eller, må man til gynekoog??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 5 idag, å har veldig vundt i underlivet når vi har sex, bare på den ene siden :( skikkelig ubehagelig. Vet ikke hva det kommer av, men....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...