Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Bare lurer, for jeg er ikke sikker på om jeg skal melde meg inn der eller ikke. For det første føles det litt tidlig når man "bare" er syv uker på vei... Er dere fornøyd, er det et OK tilbud? Glad for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg lurer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Ikke for tidlig å melde seg inn, snarer tvert imot! Gravidpakken inneholder bøker og kalender som kan brukes fra første minutt. Jeg syntes det var kjempestas:) Jeg bruker ekspertsvar med jevne mellomrom. I begynnelsen var det stort sett jordmor Siri jeg spurte, men nå har jeg sett nytten i flere av de andre også. Reiselegen, advokaten og utstyrseksperten. Når bebisen kommer blir det nok barnelege og helsesøster også Så mye mer er det egentlig ikke, men jeg synes det er godt investerte penger. Man bruker 400 kroner på så mye annet tull uansett, og den velkomstpakken + et års medlemsskap er ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Takk for svar. Får tenke litt til på det, men det er kanskje ikke så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå