Gå til innhold

Hvor mye klær kjøper dere i str. 50?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vi har en body vi kjøpte til førstemann. Tror denne er brukt 2 ganger eller noe sånt. Den passet ikke til andremann.

Jeg vil si det i utgangspunktet er bortkastede penger å kjøpe str 50. Vent til babyen er født og kjøp dersom babyen er liten. Sats heller på str 56.

Hei

Jeg har handlet alt i str 56 med unntak av hjemreise antrekket, det er i str 50. Dersom det ikke skulle passe så har jeg reserve klær i str 56. Hører "alle" sier at å handle i str 50 er bortkastet.

Annonse

Tror man skal huske på at butikken er åpent etter man har født også... Hos oss brukte vi nemlig str 50 de 6 første ukene. Babyene er veldig forskjellige, både i vekt og i lengde så det kan lønne seg å vente litt eller la mannen handle litt mens en er på sykehuset.

Klem

Det er kjekt med en body og sparkebukse i str 50. Jeg følte at jenta vår "druknet" i de større størelsene når hun var nyfødt. Brukte kanskje ike str 50mer enn 14. dager. men da hadde hun iallfall klær som passet da. Kjøp et antrekk i str 50, og se ann størrelsen etter fødselen om det er kjekt med flere antrekk.

Annonse

Min lille blir tatt med KS på fredag og skal veie ca 3000g. Jeg har kjøpt 3 sett, 3 bodyer og 2 pysjer i str 50, resten i 56.

Datteren min var 3410g og 50cm da hun ble født. Jeg brukte str 50 i snaut 4 uker.

Uansett fant jeg ut at det er litt hyggelig å kunne shoppe litt når han er ute også, så jeg nøyer meg med det enn så lenge, han har jo litt til å starte med da i alle fall. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...