Torpekjærringa Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 bare 1 mnd igjen til 1 års dagen ...utrolig!!!! Hun har fremdeles omgangsyken, men er på bedringens vei..... men det store hoppet hun hadde på vekta er vell fort borte igjen nå:-) så nå får vi begynne å fete opp mini littt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulere til snuppa de=O) håper hun blir i bedre form snart... kos dere masse.. tiden går allt for fort syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer til dere begge:o) rart å tenke på at vi har vært mammer i et år snart...(for oss som har den første da:o)) kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Vet det! Gratulerer så mye til dere ) skrevet det på msn og da hi,hi Håper hun blir bedre snart, stakkar. Ikkeno' moro det der, nei... Huff... Snakkes snart håper jeg!! Håper alt er bra ellers da!! (det ble jammen mye håper, ja ;OP) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torpekjærringa Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei & hopp! Gratulerer med Mia 11 mnd i dag .-) I dag våkna hun å virka i form - endelig...så ille når de små er syke - så vi håper det er over for denne gang :-) Alt bra med dere? Leser til examen jeg....har jotatt noen fag på Nki , angrer som en hund...kan jo ikke en d.... Vi snakkes da ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer så mye med 11mnd til jenta di. Lykke til med examen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå