Gå til innhold

8 måneder - vil ikke svelge maten son!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir frustrert!! Ha vært så flink å spise fram til nå, men så har hun plutselig begynt å bli så tullete... spiser et par skjeer men så nekter hun å svelge mer... vrir seg og spytter ut!! Hva skal jeg gjøre?? Prøver å synge, leke i henne maten men nei... et måltid tar fort nesten 1 time....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du begynt med noe ny mat eller?

Prøvd forskjellige mattyper?

Skrevet

Jeg har mye av det samme problemet.. Jenta mi på 8 mnd spiser så innmari lite (vil plutselig ikke ha grøt og nesten ikke middagsmat og brød), og drikker for deg meste melk.. Noe må hun jo ha i seg!

Men jeg har funnet ut at det er like så greit å stoppe når hun ikke vil ha mer, så spiser hun nok når hun blir sulten... Så lenge hun ikke blir for puslete og mister for mye av kroppsvekten sin er det vel ingen fare!

Det kan jo være tenner også... (som har vært forklaringen på det meste i fire mnd nå.. hehe...)

Det med maten kan fort bli stress hvis man tvinger og lurer i dem mat tror jeg!

Skrevet

ikke noe ny mat...spiser middag, grøt og brødskive som vanlig... frutti er det eneste hun villig svelger unna=) Har mye å gå på så det er ingen fare enda... men er lite intresert i puppen og vil ikke ha flaske så føler jeg må prøve å få i henne noe selv om hun syns det er tregt!

skal prøve å la henne bestemme selv noen ganger så får hun se hvor kjipt det er å være sulten=)

Skrevet

I denne maaneden ville min lille plutselig ha alt most igjen. Maatte sile den hjemmelagde maten. Gikk fort over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...