Gå til innhold

Noen fra rugeklubben uke 21.........

Anbefalte innlegg

........som har testet enda??

Nå er vi snart halvgått uke, nærmere to uker etter innsetting.

Jeg har vært på apoteket i dag og kjøpt meg test. To stk. Tenkte å teste i morgen tidlig. Alle tegnene er der. Det stikker i siden, mensen uteblir, tørst, trett, småkvalm. Vet ikke hva jeg skal tro. Våger ikke håpe heller, kommer til å bli såååå skuffet.

Litt spennende å se om mensen plutselig dukker opp nå, da jeg tok min siste crinone i morges. Kanskje den har uteblitt pga dette? Ikke godt å vite....

Hører gjerne fra dere andre rugesøstre fra uke 21. Dette blir en spennende uke!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5286550-noen-fra-rugeklubben-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemor og dere andre!!

Føler meg egentlig veldig priviligert for vi har testet positivt i flere dager nå! Svakt positivt dag 9, nogenlunde samme dag 10, positiv digital test dag 11 og også i går på RD12. I dag har jeg ikke testet for jeg er tom for tester hehe!!

Tør liksom ikke helt å rope ut min glede.

Veldig glad for at det tydelig har festet seg enten ett eller begge eggene!!

Men, vi mistet jo et par uker etter positiv test sist sist, så jeg kjenner at jeg er veldig preget av det... Går og kjenner på kroppen min HELE tiden.... Nå i dag er puppene litt mindre ømme og vondten i ryggen har endret seg...

Blir smågal av dette her!!

Men ja... jeg er jo egentlig kjempeglad for at eggene hvertfall har festet seg!! ( og gleder meg veldig til vi kommer så langt i prosessen at vi ser liv der inne - da tror jeg at jeg skal klare å slappe av litt mer!

Lykke til til dere andre!!

Spennende dager fremover.

Klem fra meg

Kjøpte ikke test i dag allikevel.

Tror neok sikkert det er mensen osm er kommet i dag, på rugedag 14.

Det er vel en liiiiiten mulighet for at det er festeblødning, men tror det er den gode gamle tanta som er kommet innom igjen.

Skal uansett ta blodprøve i morgen. Men da er jeg jo forberedt på negativt resultat.

Gratulerer Esperanza med blå streker. Det har du sikkert fortjent !

Uff, det er alltid leit å høre om dem som tester negativt.

Det er ikke helt uvanlig å få blødninger i starten av svangerskapet. Men vi kjenner jo kroppen vår best selv, og tanta kjenner vi igjen.

Krysser fingrene for deg imorgen, når du skal ta blodprøve. Håper, håper, håper denne viser noe helt annet.

Sender masse babystøv *********************************************

Lykke til Aguin, håper det blir positivt resultat også på deg imorgen. Det hadde vært kjekt.

Annonse

Gjest lille fiol

hei dere, vel her er jeg med mensen det er rimelig kjiipt men jeg har det ikke så aller værst - har en fantastisk mann og alt som vi har vi har vært gjennom har gjort forholdet vårt mye mye bedre og vi har virkelig bevist for hverandre at vi er der. han har bare vært helt fantastisk hele perioden har behandla meg som en dronning, gjort alt husarbeid, laga og kjøpt god mat som han vet jeg er glad i, blanda all medisin, satt all medisin på meg etc. etc masse kjærlæik.... - og ja jeg prøver å snu det og se det som er positivt i dette, men det betyr jo selvf ikke at vi ikke er utroig lei oss...

ønsker dere alle lykke lykke til videre, enten videre i dette forsøket eller med det eller de neste.

god klem til alle

Jeg er definitivt ute.

Skikkelig mens og negativt svar på blodprøve.

På den positive siden, kan jeg nytte sommeren og hvitvin, og vi har 4 egg på frys.

Lykke til til alle dere andre. Håper noen har kommet i mål !!!

Blir nok litt mindre aktiv her inne no fram til August,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...